2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

توجه کنید که اگر عیب دائمی باشد و حتی با پاک شدن موقت از حافظه موقت ecu با باز شدن دوباره سوئیچ این عیب مجددا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

توجه کنید که اگر عیب دائمی باشد و حتی با پاک شدن موقت از حافظه موقت ecu با باز شدن دوباره سوئیچ این عیب مجددا در حافظه پدیدار می گردد. حافظه موقت: با برداشتن سرباطری پاک نمی شود بلکه بعد از ۱۵ دقیقه پاک می شود و در آن آرمانی ترین شرایط کارکرد موتور و بعضی از خطا ها ذخیره می شود.

۵- تکرار باطری به باطری در خودرو تذکر: در صورت جدا کردن کابل و یا سوکت های ECU پس از ۱۵ دقیقه و یا جدا کردن سوکت رله دو بل در ۲۰۶ غیر مولتی پلکس و سوکت های Bsm در مولتی پلکس بیش از ۱۵ دقیقه باعث پاک شدن حافظه موقت ECU می شود و موتور تا مدتی بد کار می کند.

در این مقاله از کیان باتری قصد آن را داریم را تا با معرفی این قطعه، تاثیر حذف کاتالیزور یا به عبارتی برداشتن آن بر روی خودروها را مورد بررسی قرار دهیم.

به طور کلی رنگ دود خروجی اگر نرمال نباشد به سه طیف آبی، سیاه و سفید میتواند خودش را نشان دهد که هر کدام از این رنگها میتواند بیانگر مشکلی حاد یا غیر حادی در خودرو باشد، از بنزین بی کیفیت گرفته تا مصرف سوخت بالا و حتی مشکلات حادتری مانند شکستگی سرسیلندر یا سیلندرها و چه بسا خود بلاک اصلی موتور.میخواهیم با تفکیک رنگها به دلایل وجود داشتنشان و راه حل های موجود برای حل این مشکلات اشاره کنیم.البته باید این نکته را متذکر شویم که مطالب این مقاله متعلق به خودروهای سواری بنزین سوز هستند و خودروهای دیزیلی را پوشش نمیدهند.

هر کدام از مشکلات و ایرادات خودرو دارای نشانه هایی است که می تواند برای شناخت و رفع و چاره مشکل به صاحب آن کمک کند.

جریان مستقیم طراحی شده است طراحی برای انتقال مایعات و گازها در یک جهت واحد. هر قطعه از قطعات اگزوز دارای یک کد ده رقمی می باشدکه چهار رقم آن به طور ثابت برای تمامی قطعات مورد استفاده قرار می یگرد.

برای هر پارکینگ متناسب با شرایط آن می توان یک سیستم تخلیه طراحی کرد. از آنجایی که موتورهای دیزلی فاقد کاتالیزور کاهشی هستند، میزان نیتروژن اکسید خروجی از اگزوز این موتورها نسبت به موتورهای بنزینی خیلی بالاتر است ( مکانیزم های مختلف دیگری برای مقابله با ترکیبات نیتروژن اکسید وجود دارد که می توان در موتورهای دیزلی به کار گرفت، اما ما وارد جزئیات آنها نمی شویم).

ماده 170 ـ رانندگي با دوچرخه فاقد زين ممنوع است. موتور برای تعداد مورد نیاز از سرعت فن قابل تنظیم است.

فلوت زمانی اتفاق می افتد که حجم زیاد بنزین وارد موتور شود و سیستم جرقه زنی از پس سوزاندن این حجم از بنزین بر نیاید. به دلیل بخار و رطوبت که در حمام، آشپزخانه و …

پیچ های بست های صدا خفه کن، ممکن است به دلیل زنگ زدگی، خورده یا شکسته شده باشند. این مشکل در برخی خودرو ها ممکن است ناگهانی صورت گیرد و در برخی به تدریج.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن