2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

در ادامه با استفاده از این نقاط در محیط Catia کار مدل سازی را از مهندس لزومی یاد گرفتیم . این نحوه طراحی به خ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در ادامه با استفاده از این نقاط در محیط Catia کار مدل سازی را از مهندس لزومی یاد گرفتیم . این نحوه طراحی به خاطر نوع کلاس موتورسیکلت و همچنین شکل خاص زین است که البته استفاده از آن برای سرنشین کمی ناراحت کننده خواهد بود.

ظاهر زونتس را باید یکی از خاص ترین طراحی های موتوری در کشورمان بدانیم. این رده از موتورسیکلتهای با ساختههای شرقی خصوصاً محصولات باجاج در کشورمان معرفی شد و امروزه به یکی از محبوبترین ردههای موتوری در ایران تبدیل شده است.

ساختههای زونتس در چین طرفداران زیادی دارند و البته کیفیت ساخت آن نیز در مقایسه با دیگر موتورهای چینی موجود در کشورمان نیز بالاست. ساختههای زونتس در کشورمان از سوی دو شرکت متین خودرو زنجان و کویر موتور عرضه میشود که البته کلاسهای عرضه شده از سوی این دو شرکت از هم متفاوت هستند به نحوی که متین خودرو، ساختههای زونتس را در سری ZT که همین مدل است عرضه میکند اما کویر چهار کلاس کروزر، اسپرت، نیکد سری Z4 و همچنین مدل مسافرتی این شرکت را در سبد فروش خود دارد.

زمانی که عمل احتراق درون سیلندر خودرو انجام میشود، انفجار سوخت و حرکت قطعات موتور صدای زیادی تولید میکنند. تغییر صدای اگزوز روش های افزایش صدای اگزوز . زین این موتورسیکلت در قسمت جلو، پهن و خوش نشین است که البته این روزها به لطف افزایش اهمیت علم ارگونومی در اکثر محصولات موتوری دنیا دیده می شود.

علاوه بر آن صندلی های بزرگ این خودرو به خوبی راننده و سرنشینان را در بر می گیرند و البته که از نرمی مناسبی هم برخوردارند. میزان هوای مورد نیاز موتور دیزل به حجم موتور بستگی دارد و البته با بزرگتر شدن موتور دیزل، حجم هوای مورد نیاز آن نیز افزایش می یابد.

ضمن اینکه دنده درگیر در مدل های S بهینه شده و R نیز نمایش داده می شود که در مدل S معمولی وجود ندارد. قطعه منبع اگزوز عقب لیفان 520 و 520I از محصولاتی تولیدی لیفان (LIFAN) است که توسط فروشگاه اینترنتی گلوبال یدک به صورت فروش آنلاین ارائه می شود شما می توانید با خرید آنلاین این کالا ضمن اطمینان از اصالت گارانتی شده کالا توسط گلوبال یدک از یک خرید سریع و با قیمت مناسب بهره مند شوید.

قیمت انواع سیمان پرتلند خاکستری (سیاه) پاکتی و فله درب کارخانه. درست است که این مدل گیربکس بسیار پیشرفته و باعث کم شدن مصرف سوخت و بهینه شدن عملکرد خودرو و انتقال نیرو است اما این موضوع را نیز باید مدنظر قرار داد که تعویض نشدن دنده به صورت سنتی شاید کمی برای جوانان کسل کننده باشد و به مذاق هر کسی خوش نیاید.

کل بدنه نهتنها کیفیت ساخت خوبی دارد بلکه فاصله بین قطعات نیز بسیار کم بوده که ناشی از طراحی دقیق و مونتاژ خوب آن هاست. صفحه کیلومتر به صورت کاملا دیجیتال طراحی شده است که در وسط با اعداد بزرگ، سرعت را نمایش می دهد و دور موتور نیز به صورت یک خط در بالا در حال کم و زیاد شدن است.

این عیب در کنار ارتفاع زیاد نشیمن نفر دوم باعث می شود تا زین این موتورسیکلت برای استفاده طولانی مدت برای نفر دوم کمی سخت و ناراحت کننده ظاهر شود. با توجه به این که عمر متوسط موتور های بنزینی 10سال می باشد، در تمامی این مدت برای پيمودن 15000كيلومتري هر موتور، 57 میلیون ليتر بنزين مصرف می شود.

این امتیاز باعث می شود تا هر شخصی بتواند آینه را متناسب با دید خود تنظیم کند و از طرفی در برخوردهای سبک نیز آینه دیرتر دچار شکستگی و عیب شود.

آخرین مطالب