2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

امروزه موتور برقی ها با طرح های متفاوت و استاندارد جدید وارد عرصه بازار رقابتی شده و جایگزین خوبی برای خودرو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

امروزه موتور برقی ها با طرح های متفاوت و استاندارد جدید وارد عرصه بازار رقابتی شده و جایگزین خوبی برای خودرو و موتور سیکلت هایی است که سوخت فسیلی مانند بنزین و گازوییل داردند و باعث ترافیک در شهر و آلودگی هوا و محیط زیست میشوند .

در ابتدای حرکت با این خودرو وارد مسیرهای شهری تنگ و پر ترافیک شدیم. اين خودرو با موتور ۱.۶ ليتري توربوشارژ توانمندي بسيار خوبي در پيمودن جاده داشت و هماهنگي گيربکس با موتور کاملا مشهور بود. ، در شهرهايي كه تجهيزات كامل انجام معاينه فني وجود ندارد، مراكز مجاز معاينه فني ميتوانند با تأييد كارگروه موضوع ماده (45) براي انجام معاينه فني با رعايت حداقل شرايط مورد قبول شوراي هماهنگي ترافيك استان، اقدام نمايند.

فقط در سیستم های هال افکت جای امواج IR از مغتاطیس استفاده می شود و جای یک صفحه ی پره پره یک صفحه ی ای با زایده های توپی فلزی وجود دارد عبور این زایده های نوپی از کنار سنسور هال افکت باعث قطع شدن خطوط میدان های مغتاطیسی می شود و در نتیجه می توان میزان چرخش وجهت آن را برآورد کرد .

آیا مولد برق شما برای مصارف صنعتی بوده یا صرفا جهت تامین برق تجهیزات ساده و سبک بکار برده می شود؟

به اصطلاح تخصصی تر باید گفت برای اینکه Back pressure ، یا فشار بازگشتی ایجاد نگردد و یا به کمترین مقدار برسد، می بایست طراحی و ترکیب لوله ها از قواعد خاصی تبعیت کنند.

در دمای زیاد مقدار اکسیژن با سرعت با CO ترکیب و CO2 می دهد . سيستم مولتي مديا با نمايشگر 7 اينچي لمسي، تهويه اتومات چهارگانه، طراحي جالب کيلومتر شمار که البته بيننده را کمي به ياد سبک طراحي کيلومتر شمار محصولات فورد مانند ماستنگ و سري F مي اندازد، دوربين دنده عقب، هشدار دهنده نقطه کور، ماساژور صندلي راننده و در کل طراحي جالب و متفاوت داشبورد اين خودرو از جمله امکاناتي ست که در ساير محصولات پژو در يک يکيج قابل مشاهده نيست.

نقطه قوت پژو ۵۰۸ را مي توان پايداري اين خودرو در هر نوع پيچي تلقي کرد. ۵۰۸، پيچ هاي چالوس را فتح کرد پرچمدار سدان هاي پژو، هفته گذشته در اختيار خبرنگاران ايراني براي تست در جاده پرپيچ و خم چالوس قرار گرفت.

پرچمدار سدان هاي پژو چگونه است؟ نکته ديگري که مي توان از داخل کابين پژو ۵۰۸ گفت، اين است که براي هرچيزي يک دکمه تعبيه شده و البته دسترسي به بعضي از آنها براي راننده راحت نيست.

پژو ۵۰۸ گرچه خيلي عقب تر از اين دو خودرو نيست اما بايد ديد که مي تواند با آنها رقابت کند. مثلا ترمز دستي اين خودرو، در سمت چپ راننده و پشت فرمان تعبيه شده که گرچه به دليل وجود ترمز اتوماتيک در حالت پارک و راه افتادن در حالت درايو با فشردن پدال گاز، راننده خيلي به آن احتياج پيدا نمي کند.

جلو پنجره، رينگ و دي لايت هاي ۵۰۸ از جمله نقاط تمايز آن با ساير محصولات رقيب در اين سگمنت به شمار مي رود. اين درحالي است که مصرف سوخت متوسط آن برابر 6.9 ليتر در هر صد کيلومتر عنوان شده که از ميانگين حداکثر 9.8 و حداقل 5.2 ليتر در هر صد کيلومتر شهر و جاده حاصل مي شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن