2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

این نسخه نیز زیر مجموع های مختلفی داشت و در برخی نسخه ها در این مدل توپ 20 م م ریشه بال با توپ 30 م م مارک 10

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این نسخه نیز زیر مجموع های مختلفی داشت و در برخی نسخه ها در این مدل توپ 20 م م ریشه بال با توپ 30 م م مارک 108 تعویض شد(برخی نسخه ها چهار توپ 20 م م و دو مسلسل 13 م م داشت و برخی نسخه ها دو توپ 30 م م و دو مسلسل).

ریشه بال تقویت شده بود تا در صورت لوزم بشود توپ 30 م م را نیز روی هواپیما جای توپ 20 م م حمل کرد.

FW-190-A7: این نسخه نیز برای مقابله با بمب افکن های امریکای طراحی شده بود. از این رو جایگاه مخزن سوخت 300 لیتری که در زیر بال های در نسخه A4 نصب شده بود با اصلاحاتی توان حمل یک بمب 250 کیلوگرمی(در مجموع دو بمب 250 کیلورمی زیر بال) را پیدا کرد .

FW-190-A8: این نسخه دارای موتور بهبود یافته BMW801Q بود که با روش جدید تزریق سوخت و بهبود اگزوز برای کاهش بیشتر گرمای موتور دارای قدرت 1953 اسب بخار بود اگرچه به دلیل روش پاشش و مخلوت کردن سوخت با هوا مصرف سوخت این مدل بالاتر بود از این رو یک مخزن سوخت جدید 115 لیتری پست کابین خلبان نصب شد.

اینها شامل دمای گاز اگزوز است که از اهمیت ویژه ای برای طراحی دستگاه های پس از عمل کاتالیزوری برخوردار می باشد.

FW-190-A6: این نسخه در زمانی تولید شد که امریکا شروع به بمباران خاک المان با بمب افکن های ب17 زدند. خوشبختانه لیست امکانات پژو پارس TU5 نسبت به گذشته کاملتر شده است هر چند هنوز هم جای خالی آپشنهایی چون پوشش چرم صندلیها که محبوبیت بالایی بین مشتریان ایرانی دارد، حتی در لیست امکانات تیپ ELX دیده میشود.

همین دو سال گذشته هم جزوی از تاریخچه اتومبیل در ایران محسوب میشوند. در مجموع 13291 فروند فوک فول 190 از سری A تولید شد ولی فوک ولف مدل های دیگری هم داشت. FW-190-A5: دو طرح A3 و A4 نشان داد که 190 توان حمل تسلیحات بیشتری دارد و در نقش یک جنگنده بمب افکن بسیار کارا است.

بلاتکلیفی موتورسیکلتهای رسوبی در پارکینگها وضعیت موتورسیکلتهای رسوبی شفافسازی شود موانع اجرای "اسقاط ۲۵هزار موتورسیکلت رسوبی" در کشور ۱۸هزار موتورسیکلت اسقاطی در پارکینگهای ستاد فرمان امام خاک میخورد ۷۰ درصد موتورسیکلتهای تولیدی کشور غیراستاندارد و دودزا است کشته شدن زوجی در تصادف موتور سیکلت با کامیون سرنوشت «اسقاط موتورسیکلتهای فرسوده» در هاله ابهام واکنش رئیس سازمان محیط زیست به خواسته جدید موتورسیکلتسازان طریقه استعلام و پرداخت تخلفات موتورسواران قصور وزارت صنعت در قبال حمایت از توسعه "موتورسیکلتهای برقی" نحوه اجرای طرح تحویل ۹۰۰ "موتورسیکلت برقی رایگان" در هر روز!

45 ـ خط تغيير سرعت: نوعي خط عبور كه خودروهاي ورودي به مسير اصلي يا خروجي از آن ميتوانند در طول آن، سرعت خود را براي همگرايي و يا واگرايي با جريان ترافيك افزايش يا كاهش دهند. بی شک یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید یک خودرو، نمای ظاهری آن است.

مدرنترین ۱۵۰سیسی ایران حرکت کند کارگروه تخصصی صنعت موتورسیکلت پس از حضور موفق در آمریکا ، کانادا و اروپا موتورسیکلتهایCF در ایران ۵۰ درصد موتورسیکلت های کاربراتوری فرسوده است رونمایی از یک موتورسیکلت جذاب معرفی موتورسیکلت ویکتوری اُکتان ۲۰۱۷ راهنمای خرید موتورسیکلت صفر ارزان ترین گزینه های فیات برای ایران برخورد پلیس تهران با یک میلیون موتورسوار متخلف نگاه دوکاتی به مسابقات درگ با «درکستر» G ۳۱۰R عصر جدید TVS با BMW محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد محصولات موتورسیکلت شرکت کبیرموتور رونمایی شد حرکت موتورسیکلت های کاربراتوری به سمت تکنولوژی انژکتوری ملاقات با پرچمدار تازه لیفان در ایران چرا موتور سیکلت های کاربراتوری نباید دیگر تولید شود؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن