2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

نیروی تولیدی نیز در حالت استاندارد توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به چرخ های عقبی منتقل شده که قابلیت نصب گیر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

نیروی تولیدی نیز در حالت استاندارد توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به چرخ های عقبی منتقل شده که قابلیت نصب گیربکس 8 و 10 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی با استفاده از اهرم های تعویض دنده در پشت غربیلک فرمان یا شیفتر به صورت سفارشی بر روی آن نیز با پرداخت مبالغ اضافی وجود دارد.

نیروی تولیدی موتور نیز توسط جعبه دنده های 6 سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی، به چرخ های عقبی منتقل می گردد. مصرف سوخت نیز طبیعتا بالاتر از نمونه 4 سیلندر 2.0 لیتری بوده و توانایی پیمودن 16 مایل با هر گالن سوخت (معادل 14.7 لیتر در هر 100 کیلومتر) مسیر شهری، 26 مایل با هر گالن سوخت (معادل 9.0 لیتر در هر 100 کیلومتر) مسیر بزرگراهی و 20 مایل با هر گالن سوخت (معادل 11.7 لیتر در هر 100 کیلومتر) به صورت میانگین با گیربکس 6 سرعته دستی را دارد.

در صورت استفاده از گیربکس 10 سرعته اتوماتیک، مصرف سوخت اندکی کاهش یافته و به 22، 31 و 24 مایل با هر گالن سوخت (معادل 10.7، 7.6 و 9.8 لیتر در هر 100 کیلومتر) خواهد رسید.

مصرف سوخت نیز باتوجه به عملکرد، قابل قبول بوده و بنابر اعلام شرکت شورولت، این اسپرت ارزانقیمت با توانایی پیمودن 20 مایل با هر گالن سوخت (معادل 11.7 لیتر در هر 100 کیلومتر) مسیر شهری، 30 مایل با هر گالن سوخت (معادل 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر) مسیر بزرگراهی و 23 مایل با هر گالن سوخت (معادل 10.2 لیتر در هر 100 کیلومتر) به صورت میانگین با گیربکس 6 سرعته دستی، تقریبا مصرف سوختی برابر با دنا و سمند موجود در بازار ایران با قدرت در حدود 100 اسب بخار دارد.

این موتور V6 با حجم دقیق 3649 سی سی، به صورت تنفس طبیعی، توانایی تولید نیرویی در حدود 335 اسب بخار در دور موتور 6800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 284 پاوند بر فوت (معادل 385 نیوتون متر) در دور موتور 5300 دور در دقیقه را دارد.

مهدی گل محمدی در پاسخ میگه :بالا ترین قیمت خریدارم.تماس بگیرینمیثم اکبری در پاسخ میگه :خریدار خاک با بهترین و بالاترین قیمت به شرط جدا بودن و اگرم جدا نبود تماس بگیرید ۲۳ آذر ۹۹فرهاد شیخ :20عدد 206 سی عدد پژو چهل تا پراید به بالاترین قیمت میدمامیر وارسته در پاسخ میگه :سلام من نقد از میخرم با قیمت خوب دریزدحسین حسینی در پاسخ میگه :سلام هر کدوم 1900 خریدارممیثم اکبری در پاسخ میگه :من خریدارم به بهترین قیمت تماس با شماره ۲۲ آذر ۹۹محمد رحیمی :سلام خاک ال نود چند میخریدامیر وارسته در پاسخ میگه :سلام من با قیمت خوب نقد دریزد میخرمایرج صیادی در پاسخ میگه :سلام چقدرداری۱۴ آذر ۹۹حامد حامدب :سلام وقت بخیر دوستان من 10 تن نیاز به مونولیت های کاتالیزور دارم در صورتی که کسی از دوستان دارند به بنده اطلاع دهند۹ آذر ۹۹رهام رحمانی :سلام من حدود 100کیلو خاک دارم ،همه نو دارم ،بیشترمال پژو و پراید یوروچهار هست، هر کسی خواست با بهترین قیمت با این شماره تماس بگیره، امیر وارسته در پاسخ میگه :سلام من نقد با قیمت خوب میخرم در یزد۴ آذر ۹۹محمود صاوق زاده :سلام خاک کیلو چند میخریدمهدی شاملو در پاسخ میگه :کیلو 1500 میخرممیثم اکبری در پاسخ میگه :رفیق کیلویی صد میلیون اولشه مفت نفروشی۱ آذر ۹۹حامد شاهنده :با سلام خدمت دوستان.

در صورت وجود آب در پیاله فیلتر، المنت سنسور تحریک شده از طریق جریان الکتریکی لامپ یا بوق هشدار دهنده وجود آب را روشن کرده و راننده یا اپراتور را از وجود آب در پیاله فیلتر آگاه می کند.

پمپ آب خراب و یا نشت می کند. اتصال گیربکس از تنظیم خارج شده است و یا خراب شده است.

به طور کلی علت ورود بنزین زیاد به موتور از مهمترین دلایل صدای انفجار در اگزوز به شمار میرود. برای مقابله با صدای شلیک ، منطقی است که بدانیم منبع صدا هنگام شلیک چیست.

اما علیرغم عملکرد ضعیفتر، با توجه به صدای خروجی بسیار قدرتمندتر، مقبولیت بیشتری نزد رانندگان حرفه ای دارد. توربوشارژر (Turbocharger) چیست و چه تاثیری در عملکرد خودرو دارد؟ این نوع مبدل ها امروزه رایج ترین نوع کاتالیزور برای استفاده در خودرو های بنزینی و دیزلی هستند.

آخرین مطالب