2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

قیمت دینام کامل پژو 405,دینام پژو 405,قیمت استارت پژو 405,قیمت دینام ماشین … اقدامات ایمنی مفید خواهد بود ، ز

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

قیمت دینام کامل پژو 405,دینام پژو 405,قیمت استارت پژو 405,قیمت دینام ماشین … اقدامات ایمنی مفید خواهد بود ، زیرا احتمال سوختگی وجود دارد و موتور در حال بارگیری کامل به معنای تخریب خطرناک است. سپس با توجه به مطالب گفته شده هر گاه سخن از جیگ و فیکسچر می شود باید نوع آن را از جهت کاربرد عملیات ماشین کاری یا جوشکاری مشخص کنیم.

البته برای عملیات مونتاژ قطعات از فرآیندهای پرسکاری، جوش مقاومتی و جوش سیاو۲ استفاده میشود. قسمت گلویی شامل دو قطعه لوله است که با ابعاد مورد نظر توسط دستگاه اره لنگ برش داده شده و پس از برش یکی از لولهها که قطر کمتری دارد در داخل لوله بزرگتر قرار گرفته و در قسمت ابتدایی به لوله بزرگتر نقطه جوش شده و لبه آن توسط پرس فرم داده میشود و سپس به دلیل نیاز به دقت بالا در خم کاری و برای ایجاد محفظه خالی بین دو لوله برای کاهش انتقال دما به سطح خارجی، در قسمت خم توسط دستگاه خم سیانجی خم کاری شده و در قسمت انتهای دو لوله نیز به هم نقطه جوش میشود.

این تشدیدکننده شامل حجم هوای مشخص و طول معینی است تا موجی تولید کند که صدایی با بسامد مشخص را خنثی کند.

در استاندارهای جدید زیست محیطی در تولید خودرو، تمام خودروهایی که از موتور محرک با سوخت فسیلی استفاده می کنند، باید مجهز به این قطعه باشند و بدون آن اجازه تردد در خیابان های شهر را نخواهند داشت. از منظر ابعاد این محصول 4953 میلیمتر طول، 1905 میلیمتر عرض و 1676.4 میلیمتر ارتفاع دارد.

درب انباره عقب نیز در عقب اگزوزها مورد استفاده قرار میگیرد و جنس آن از ورق روغنی استی۳۷ با ضخامت ۱/۴ میلیمتر است که فرآیند تولید آن به این شرح است: ابتدا ورق بهوسیله گیوتین برش داده میشود. بدنه انباره عقب اگزوز موتورها بهطور معمول از ورق روغنی موسوم به «استی۳۷» که ضخامت آن ۱/۴ میلیمتر است، ساخته میشود.

زمانی که یک موج به سوراخ برخورد میکند، بخشی از آن وارد محفظه میشود و بخشی از آن نیز بازتاب مییابد. مبدل کاتالیزوری مورد استفاده در اگزوز اتومبیل ها ، کاربرد جدیدی از کاتالیزور سطحی است.

یکی دیگر از وظایف مهم اگزوز خودرو، کاهش صدای ایجاد شده ناشی از حرکت سوپاپ ها در موتور و عمل احتراق است.

آخرین قطعه سیستم اگزوز، منبع اگزوز است که با کاهش فشار و یکنواخت کردن فرآیند خروج دود، مانع خروج صدای بلند احتراق پیشرانه میشود.

فشار باید به هنگام سرد بودن چرخها تنظیم شود. حسگرهای اکسیژن با رصد غلظت اکسیژن در دود خروجی سیستم، معیاری به ECU جهت تشخیص مناسببودن نسبت هوا و سوخت و رفع خطاهای احتمالی میدهد. قسمتی که این وظیفه را بر عهده دارد مجموعه سیستم اگزوز خودرو است که در این نوشتار نگاهی کوتاه به ساختار و رفع مشکلات آن خواهیم داشت.

در داخل کاتالیک کانورتور یک مجموعه فلزات گرانقیمت به صورت شبکههای لانه زنبوری قرار دارد که موجب تسریع واکنش میان گازهای خطرناک و تبدیل آنها به گازهای بیضرر شود. در این چنین مواردی تعویض و تهویه هوای ساختمان به صورت مکانیکی انجام میشود این کار توسط انواع اگزوز فن مکنده و یا فن دمنده (هوارسان) انجام می گردد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن