2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

کاتالیست بی ام و نام دیگر کاتالیزور bmw است که وظیفه تصفیه گازهای آلاینده خروجی از موتور خودرو را بر عهده دار

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

کاتالیست بی ام و نام دیگر کاتالیزور bmw است که وظیفه تصفیه گازهای آلاینده خروجی از موتور خودرو را بر عهده دارد. گازهای ورودی کاتالیزور، شامل مونوکسید کربن و هیدروکربن ها است و خروجی آن بخار و آب و دی اکسید کربن می باشد، بنابراین نقش کاتالیزور بی ام دبلیو یا کاتالیزور بنز و یا کاتالیزورهای دیگر خودروها، بسیار پر رنگ است و نگهداری از آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، زیرا اگر مشکلی برای کاتالیزور خودرو پیش بیاید، موجب می گردد که گازهای سمی وارد هوای محیط شوند و آلودگی ایجاد کنند.

انسداد این شبکه ها سبب می شود تا دود حاصل از احتراق موتور نتواند از طریق اگزوز تخلیه شود، و از سوی دیگر هوای تازه نیز به اندازه کافی به موتور نرسد. با توجه به فاصله کم پله ها، این کابین برای توزیع کالا و کارهای عمرانی مناسب می باشد.

با استفاده از کلید 2 می توان خروجی اطلاعات لوله را برای مختصات X,Y,Z نقشه و یا سیستم لوله اندازه گیری شده انتخاب کرد برای لوله نمونه پارمترهای ارتباطی باید قبل از این انتخاب وارد شده باشند. از آنجایی که این فن ها دمای محیط کاری شما را کاهش میدهد فشار کمتری به باقی دستگاه های شما وارد میشود.

گروه بازرگانی ایمن یدک بزرگترین وارد کننده کاتالیزور MVM 530 می باشد. از خصوصیات و مزایای کاتالیزور MVM 530 اورجینال می توان به کارکرد بهتر و عمر طولانی در برابر سایر محصولات تقلبی اشاره کرد.

کیفیت و اصالت لوازم یدکی از مقوله های مهم در خرید آنها می باشد لذا ما با ضمانت تمام محصولات وارداتی و کاتالیزور MVM 530 باعث ایجاد اعتماد و خرید مطمئن مشتریان می شویم. بسته بندی لوازم یدکی و قطعات خودرو ما اوزجینال می باشد.

که از لوازم یدکی ام وی ام 530 می باشد. کاتالیزور BMW جزو اجزای حیاتی این خودرو به حساب می آید، زیرا آلایندگی خودرو را تا اندازه زیادی کاهش می دهد، اما برای اینکه کاتالیست بی ام و کارایی خود را حفظ کند، باید به صورت دوره ای سرویس شود.

همانگونه که اشاره کردیم، مالکان خودرو اگر به اهمیت کاتالیست بی ام و خود پی ببرند و از نقش مهم آن در سیستم اگزوز خودرو آگاه باشند، خود را موظف می دانند تا سرویس کاتالیزور بی ام و را به صورت دوره ای انجام دهند.

کاتالیزور بی ام دبلیو اگر وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، علاوه بر آلودگی محیط زیست، سبب ایجاد اختلال در عملکرد موتور خودرو می گردد.

در تمام موارد يادشده بايد نورتابها به طور كامل قابل ديدن بوده و صفحههاي آنها داراي اندازه و ويژگيهايي باشد كه هنگام شب در مقابل نور چراغهاي وسايل نقليه ديگر از فاصله 150 متري به طور كامل ديده شود. 33 ـ چراغ جانبي جلو (چراغهاي كوچك جلو): عبارت از چراغهايي است كه حضور وسيله نقليه و عرض آن را از سمت جلو نشان ميدهد.

ماده 47 ـ دورههاي معاينه فني انواع خودروها به شرح زير ميباشد: الف ـ انواع وسايل نقليه عمومي مسافربري و باربري در فاصلههاي سهماهه يا بيشتر.

آخرین مطالب