2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

یکی دیگر از روشهایی که باعث تقویت موتور سیکلت و افزایش شتاب آن میشود، تغییر خورشیدی عقب یا جلوی موتور میباشد

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

یکی دیگر از روشهایی که باعث تقویت موتور سیکلت و افزایش شتاب آن میشود، تغییر خورشیدی عقب یا جلوی موتور میباشد که با هزینه بسیار اندکی قابل انجام است،. یکی از کاربردهای ضدیخ ، ضدجوش هم هست.ماشینتون حتما باید ضدیخ داشته باشه بخصوص در هوای بسیار گرم خوزستان.

در ضمن هر چیزیم خریدی قیمتشم حتما ذکر کن. حتما ولی متاسفانه امروز وقت نکردم ماشین را تحویل بگیرم فردا میرم. میشه دوستان علتش را بگن . دقیقا منم همین حالت را حس میکنم . در کل تمامی این فرایند ها برای بهبود و عملکرد بهتر خودرو و حس رضایت و لذت از رانندگی می باشد.

البته این تنها خروجی اگزوز نیست که تغییر کرده و کل کیت اگزوز تغییر کرده که خود باعث می شود تنفس خودرو بهتر شده و در بهبود و افزایش قدرت موتور مناسب است.

اسپرت خودرو از جنس فلزی و فولادی و یا چدنی طراحی شده است که باعث بالا رفتن عملکرد و بهبود قدرت خروجی میشود وهمچنین می توان گفت باعث کاهش مصرف سوخت هم میشود. روغن از زمان شروع به کار موتور در معرض اکسیدهشدن و تجزیه حرارتی قرارگرفته و از کیفیت آن کاسته میشود و همچنین مواد افزودنی استاندارد آن نظیر پاککنندهها نیز، مصرف میشوند.

هیچ ناوگانی در داخل کشور هنوز مجهز به DPF نشده است. ولی چه کنم که برام آزار دهنده است . Mehrdad7Racer نوشته شده:این صدای تیک تیک چز چز سیستم اگزوز بعد خاموش کردن طبیعیه (کلا وقتی گرم هم هست میاد) که مال کاتالیست فکر کنم باشه و مهم نیست.

147 نوشته شده:strz نوشته شده:nemati147 نوشته شده:دوستان بالاخره ماشین را تحویل گرفتم و تجربه 250کیلومتر . در هر حال هر نوع وسيله نقليهاي كه كشيده ميشود بايد يك نفر راننده داراي پروانه مجاز رانندگي هدايت آن را به عهده گيرد تا در صورت وقوع خطر بتواند آن را بدون وقوع حادثه كنترل نمايد.

لطفا راهنمایی فرمایید تا مشکل مالکین این خودرو حل شود .اجرتان با خدای متعال . بعضی از مشکلات تنها توسط متخصصین و یا با دستگاه قابل شناسایی است. ساده ترین راه برای به دست آوردن قدرت بیشتر از موتور شما این است که اجازه دهیم آن را بهتر نفس بکشیم و جریان ورود و خروجی را افزایش دهیم.

صدای اسپرتیه یا مثل اینکه اگزوزش دستکاری شده باشه واسه صدای بیشتر. سپس موتور را در جهت دوران می چرخانیم به پلاتین دقت کنید که با بازشدن کامل دهانه پلاتین سوپاپ های سیلندر یک فیلر می گیریم و دوباره موتور را می چرخانیم تا پلاتین کاملا باز ، و سیلندر سه را فیلر می گیریم ودوباره موتور را چرخانده سیلندر چهار را فیلر گرفته و دوباره موتور را چرخانده و در نهایت سیلندر دو را فیلر می گیریم البته این ترتیب با توجه به ترتیب احتراق اتومبیل انجام می گیرد (در چهار سیلندر ها معمولا 1342می باشد .

در سمند و 405 در قسمت خروج دود يا اگزوز سه تا منبع وجود داره. از همين رو كميته كنترل و پايش آلودگي صوتي شهر تهران دستورالعملي را تهيه كرده تا از اين پس «تست صدا» هم در مراكز معاينه فني انجام شود.

الباقی فقط انجام بازدیدهای مندرج در دفترچه سرویسه . ممنون میشم تجربیات خودتونو در این مورد باهام در میون بگذارید . انواع اتوبوس، مینیبوس و آمبولانس نیز در این سالها در این شرکت تولید میشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن