2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

77 ـ كمربند ايمني: تسمهاي كه نيمتنه بالاي راننده و هريك از سرنشينان را تحت كنترل و مهار ايمن خود قرار ميدهد ت

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

77 ـ كمربند ايمني: تسمهاي كه نيمتنه بالاي راننده و هريك از سرنشينان را تحت كنترل و مهار ايمن خود قرار ميدهد تا در هنگام ضرورت، همچون كاهش ناگهاني سرعت يا توقف آني خودرو كه ممكن است ناشي از ترمز يا برخورد با جسم ديگر يا حوادث ديگر باشد، مانع از جداشدن سرنشينان و راننده از صندلي خود و اصابت به شيشه جلو يا ديگر قسمتهاي دروني و يا پرتاب شدن به بيرون خودرو شود و حداقل داراي دو نقطه اتكا باشد.

اين مقررات در مورد يدكهايي كه نميتوان بدون استفاده از ابزار و آلاتي، آن را از وسيله نقليه كشنده جدا نمود، بكار برده نميشود، مشروط به اين كه آنچه از ترمز دستي انتظار ميرود براي وسيله نقليه مركب مؤثر باشد.

ب ـ چنانچه مشخصات وسيله نقليه با آنچه در اسناد مربوط ذكر شده مطابقت نداشته باشد. تبصره ـ در صورت خريد خودرو، صاحب پلاكها يا نماينده قانوني وي بايد براي دريافت مجوز نصب پلاك بر روي وسيله نقليه خريداري شده به واحد شمارهگذاري يا مراكز مجاز مراجعه نمايد.

ماده 6 ـ اشخاص حقيقي يا حقوقي دارنده پلاك، مكلفند پس از گذشت حداكثر ده روز از زمان تغيير محل اقامت يا فعاليت، نشاني و كد پستي خود را به طور كتبي به نزديكترين واحد شمارهگذاري اعلام نمايند.

چگونگي انجام شمارهگذاري شامل مدارك مورد نياز و خدمات پس از شمارهگذاري و عوارض و ماليات مصوب و مانند آنها در دستورالعمل مربوط از سوي راهنمايي و رانندگي مشخص و اعلام خواهد شد. مأموران راهنمايي و رانندگي و پليس راه از تردد خودروهاي متخلف از اين ماده، تا انجام شمارهگذاري جلوگيري بعمل خواهند آورد.

اين برچسب داراي اطلاعات شماره پلاك، تاريخ سپريشدن اعتبار پلاك، كد واحد شمارهگذاري و شماره شناسايي وسيله نقليه (Vehicle Identification Number - VIN) ميباشد. واحد شمارهگذاري پس از بررسي آنها، اقدام به تخصيص پلاك به شخص و تحويل آن مينمايد.

زمان اجراي اين ماده را راهنمايي و رانندگي تعيين مينمايد. به موجب تبصره1 ماده 17 آييننامه صدور انواع گواهينامه رانندگي مصوب 9/11/1390 هيأتوزيران مندرج در همين مجموعه، نسخ شده است. رانندگي با وسايل نقليهاي كه شماره يا پلاك نداشته يا داراي شماره و يا پلاك غيرمجاز باشند، ممنوع است، مگر اينكه پيشتر مجوز حركت از راهنمايي و رانندگي دريافت كرده و همراه داشته باشند.

ماده 49 ـ مراكز مجاز معاينه فني براي وسايل نقليهاي كه سالم و بدون نقص فني تشخيص داده شوند، برگ معاينه فني صادر مينمايند. ماده 25 ـ هر شخص حقيقي يا حقوقي ميتواند به تعداد وسايل نقليه ملكي خود مطابق ماده (3) پلاك دريافت نمايد.

سازمان تداركات خود به دو بخش تداركات داخلي و خارجي تقسيم بندي مي گردد كه در بخش تداركات داخلي نيازهاي شركت در داخل كشور تهيه و خريداري مي گردد كه اين كار مستلزم وجود پيمانكاران مختلف در سراسر كشور مي باشد كه با بستن قرارداد با اين شركت ها با تهيه مواد اوليه براي پيمانكاران، آن ها قطعات مورد نياز براي خط توليد را آماده مي سازند.

این بخش در موتورهای مختلف اتومبیل ۲ جور است. این کار توسط RANDOM کردن که براساس دستورات مشخص شده و برنامه کنترلی S4 می باشد انجام می پذیرد. دلیل آزاد بودن نسبی سیستم اگزوز، حرکات دائمی و لقی های پیشرانه به هنگام شتابگیری، معکوس دادن و حتی عبور خودرو از روی دست انداز است که باعث می شود درصورت ثابت بودن سیستم اگزوز، واشر گلویی منیفولد اگزوز به سرعت از بین برود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن