2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

همچنین می توانید ماشین خود را به تعمیرگاه معتبر و مورد اطمینان خود ببرید و کار را به کاردان بسپارید. ماشین را

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

همچنین می توانید ماشین خود را به تعمیرگاه معتبر و مورد اطمینان خود ببرید و کار را به کاردان بسپارید. ماشین را برای رانندگی آزمایشی ببرید. در انجام این کار مراقب باشید زیرا اگر ماشین روشن باشد دمای گاز خروجی داغ خواهد شد.

اگر از پیچ و مهره های منیفولد اگزوز استفاده مجدد می کنید (که ما توصیه نمی کنیم) ، یک پیچ ضد فلز تقویت شده فلزی به پیچ و مهره های منیفولد خود بزنید. اگر در مناطقی زندگی می کنید که برف را تجربه می کنید ، حتماً در آن ماههای زمستان زیر بار خود را بشویید تا از تبدیل شدن عناصر زیر اگزوز و سایر اجزای زیر وسیله نقلیه به زنگ زدگی جلوگیری کنید.

طول عمر مفید این قطعه حدودا بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ کیلومتر است و بعد از مدتی پس از این دوره، عملا کارایی خود را از دست داده و میزان آلایندگی تا ۵ برابر افزایش می یابد پس بهترین زمان تعویض کاتالیزور اگزوز خودرو بین 100 تا 120 هزار کیلومتر می باشد.

مکانیک های سیار به راحتی به منزل یا محل کار شما می آیند تا ماشین شما را بازرسی یا تعمیر کنند. با استفاده از جک کف پایه های جک ایمنی را برداشته و ماشین را به زمین بیاورید.

مرحله ۱۴ از تعویض اگزوز خودرو: ماشین را به زمین برگردانید. از آنجایی که این سیستم غیر قانونی است، ارزش فروش خودرو را پایین آورده و باعث دردسر در معاینه فنی میشود. 5. نقص فنی در واتر پمپ و عدم گردش جریان آب در موتور.

لازم به ذکر است مصرف سوخت را اندکی بالا میبرند، همچنین به علت بر هم زدن راندمان موتور فشار بیشتری به موتور وارد میکنند. مجموعه اگزوز های تولید شده توسط پیا صنعت در گروه اگزوز ام وی ام شامل ، اگزوز mvm 315 ، اگزوز MVM530 و همچنین اگزوز mvm x33 می باشد.

این خودروساز در حال گرامی داشت دهمین سالگرد تولید هوایرا بوده و به همین منظر از مدل سفارشی هوایرا BC پاچتو تمپستا رونمایی کرده است. احتمالاً قدرت پیشرانه برای شما آشناست چراکه هوایرا ایمولا با سقف تولید ۵ دستگاهی نیز دقیقاً چنین قدرت و گشتاوری دارد.

به سختی میتوان باور کرد که پاگانی هوایرا در سال ۲۰۱۱ معرفی شده و هنوز هم در عرصه حضور دارد. مدل جدید پاچتو تمپستا تنها در بخش پیشرانه و اگزوز ارتقا نیافته چراکه تغییرات دیگری نیز دیده میشود که از جمله آنها میتوان به قطعات آئرودینامیکی جدید اشاره کرد.

صدای گیرای پیشرانه از طریق یک سیستم اگزوز جدید که دارای ۶ خروجی اگزوز است به گوش خواهد رسید. وظیفه سیبک فرمان، علاوه بر متصل کردن چرخها به سیستم تعلیق، واسطه چرخیدن چرخها هم میشود و وظیفه سیبک سیستم تعلیق، فراهم آوردن امکان حرکت نرم خودرو در هنگام عبور از سطوح ناهموار است.

تعداد خروجیهای اگزوز این خودرو با بوگاتی La Voiture Noire برابری میکند. این هوای گرم به خارج از ساختمان می رود و به این ترتیب هوای خنک تر و تازه تر در اتاق جایگزین می شود.

آخرین مطالب