2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

در این قطعه، شبکه هایی وجود دارد که در اثر مرور زمان و عدم سرویس به موقع دچار گرفتگی می شوند و گازهای آلاینده

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در این قطعه، شبکه هایی وجود دارد که در اثر مرور زمان و عدم سرویس به موقع دچار گرفتگی می شوند و گازهای آلاینده نمی توانند به خوبی به کاتالیزور وارد شوند و تصفیه گردند.

برای کاستن از سرعت گازهای خروجی موتور و در نتیجه کاهش صدای موتور, از صدا خفه کن استفاده میشود. برای کاستن از سرعت گازهای خروجی موتور و در نتیجه کاهش صدای موتور، از صدا خفه کن استفاده میشود. صدا خفه کن طوری طراحی میشود که گازهای خروجی موتور در آن به آهستگی انبساط یافته و به اندازه کافی از انرژی حرارتی آن کاسته شود.

به طوری که در میان مخلوط ها سوخت D93B5E2 دارای کمترین آلایندگی بود. از دید انها هواپیمای جدید شبیه پی 40 امریکایی با یک موتور شعاعی بود.

در این تحقیق برای طراحی و ساخت صدا خفه کن، ماده پشم سنگ که یک عایق صوتی و کاهنده صدا است بهکاربرده شد و پس از آزمون و ارزیابی آن نتایج به دست آمده حاکی از آن بود که شدت صدای خروجی از صدا خفه کن میتواند تا میزان dB(A) 15 نسبت به طرح فعلی صدا خفه کن اگزوز تراکتور مسی فرگوسن مدل 399 کاهش یابد.

من با دیدن این افراد خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم و بعد از مدت کوتاهی که از آشنایی ما گذشت نیت کردم که مدتی به طور امتحانی با اتومبیلم متارکه کنم.

در ادامه قسمت های مختلف یک ژنراتور جهت آشنایی بیشتر معرفی میگردد. گفتنی است با وجود آنکه بیش از یک دهه از عمر این خودرو میگذرد، اما کابین همچنان بی سر و صدا بوده و سواری بدون تنشی را به سرنشینان ارائه میدهد.

سایر قطعات ورقی بدنه از قبیل دماغه جلو و شبکه کامل و کلاهک هواکش و اگزوز قابل ارائه با قیمت مناسب می باشند. لیفتراک های برقی بسیار مقرون به صرفه می باشند و از سوخت خاصی بهره نمی برند و آلودگی زیست محیطی خاصی هم به وجود نمی آورند و به از به روز ترین تکنولوژی موجود ساخته شده اند.

همچنین این نکته را به یاد داشته باشید که این نشانه به تنهایی نمیتواند نشانه معیوب بودن واشر سرسیلندر باشد. اتفاقات دیوانهوار زیادی در فستیوالهای موزیک منشوری آنطرف آب اتفاق میافتد اما شما معمولاً افرادی را نمیبینید که بصورت اضطراری به فردی که سرش داخل لوله اگزوز کامیون گیر کرده کمک میکنند!

اما اگر پس از مدت کوتاهی خودرو خاموش شود این آب بخار نمیشود و سبب پوسیدن منبع اگزوز میشود. روکش کاپوت درجه 1 جهت محافظت بدنه از خط و خش و آفتاب سوختگی موجود میباشد.

فروش ست بدنه تراکتورهای 285 و 399 و 475 و 485 و 800 باکیفیت رنگ خوب و شرکتی شامل گلگیر و کاپوت بزرگ و کوچک در بسته بندی کامل و ضد ضربه جهت ارسال به تمام نقاط کشور. فروش اگزوز سوت کش تراکتور 399 ب شرط سوت زدن تظمینی وقابل نصب بروی تراکتورهای 800و485و475و299 دوستان این اگزوز قابلیت مکش زیاد گردوخاک داره ک باعث میشه فیلترهوا شما زیاد کثیف نشه اگزوزهای دیگه این قابلیتو ندارن فروش اگزوز در استان کرمانشاه ارسال ب تمام نقاط ایران با 5سال سابقه درخشان ثبت آگهی در اصفهان ، خوانسار آگهی فروش اگزوز سوت کش تراکتور 399 در اصفهان خریدار برای خرید اگزوز سوت تراکتور تماس بگیرد.

آخرین مطالب