2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

با این حال، با اینکه مبدل های کاتالیزوری به ما در مقابله با آلودگی هوا در کوتاه مدت کمک می کنند، نگرانی هایی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

با این حال، با اینکه مبدل های کاتالیزوری به ما در مقابله با آلودگی هوا در کوتاه مدت کمک می کنند، نگرانی هایی در رابطه با اثر بلندمدت آنها بر تغییرات اقلیمی وجود دارد.

روغن موتورها علاوه بر سازگاری با ترکیبات پلیمری موجود، باید اثرات بازدارندگی خوبی در مقابل زنگزدگی، خوردگی، اکسیداسیون و سایش دارا باشند. اکثر راه مقرون به صرفهدر شرایط یک گاراژ ثابت معمولی ، یک صدا خفه کن بی صدا بسازید - شما باید یک رزوناتور اضافی را در سیستم اگزوز موجود وارد کنید.

در نهایت ، درزها را پس از جوشکاری پردازش کنید ، آنها را تمیز کنید ، در صورت امکان رزوناتور جدید را چرب کنید ، سپس با رنگ مقاوم در برابر حرارت بگیرید و رنگ کنید. 3. دستگاه جوشکاری (ترجیحا اینورتر یا دستگاه نیمه اتوماتیک).

اگر درخودروهای با سیستم ترمز عقب کاسهای، کفشکها تنظیم نباشند، یا لنتها فرسوده و یا در سیستم، حباب وجود داشته باشد این حالت رخ میدهد. گازهای ترافیکیدر سیستم دخمه پرپیچ و خم ، صدا خفه کن به طور کامل انرژی خود را از دست می دهد و از بین می رود.

دو گزینه برای مدرن سازی سیستم اگزوز وجود دارد: نصب یک رزوناتور اضافی بین رزوناتور اصلی و صدا خفه کن ساخته شده در کارخانه ، یا ساخت چنین دستگاهی با دستان خود.

در یک ماشین خارجی ، صدا خفه کن آرام دارای چند محفظه جداگانه است. وقتی مشکل حل می شود و صدا خفه کن آرام ساخته می شود ، مناطق مشکل آشکار می شود. به نظر آن طور که به نظر می رسد شنیدن صدا جالب نباشد.

نکته قابل توجه در این قسمت، عدم استفاده از نشان تجاری هیوندای است که در آن زمان این موضوع برای بسیاری جالب توجه بوده و شناسایی آن را کمی دشوار میکرد. هنگام بررسی موضوع ، باید در نظر داشت که هر گزینه هزینه های متفاوتی را به دنبال دارد.

در نتیجه ، راننده اقدامات بیشتری را برای تقویت کمک فنرها و براکت های لاستیکی انجام می دهد. لازم به ذکر است که به جز محدودیت های زیست محیطی که برای همه فعالیت های مرتبط با استخراج و بازیافت فات گرانبها و ضایعات الکترونیکی و صنعتی وجود دارد، محدودیت خاصی برای بازیافت فات گروه پلاتین وجود ندارد.

بسته به استفاده چند دقیقه برای شناسایى موقعیت چرخ جدید و بررسى فشار آن زمان لازم است. تحت فشار ، گازها وارد قسمت بزرگ شده لوله می شوند ، جایی که بخشی از انرژی خود را از دست می دهند و با شتاب کمتری بیشتر حرکت می کنند.

بهتر است بدانید که کاتالیست نقشی در کاهش شتاب خودرو ندارد و جدا کردن آن از خودرو کار نادرستی است و سبب آسیب به محیط زیست و افزایش آلایندگی میشود بنابراین وجود این قطعه مهم و حیاتی است و برای حفظ زمین و جلوگیری از آلودگی هوا باید در زمان مشخص که هر چهار سال عنوان شده تعویض شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن