2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

ربط این قضیه این است که اگر سر اگزوز مبارک را مخالف سمتی که میخواهید صدای کمتری به آن برسد قرار دهید، 1 تا 2

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

ربط این قضیه این است که اگر سر اگزوز مبارک را مخالف سمتی که میخواهید صدای کمتری به آن برسد قرار دهید، 1 تا 2 دسیبل از میزان صدای موتور برق نسبت به شنونده کمتر خواهد شد.

این مشکل نسبت به مشکلی که در قسمت قبل اشاره شد به ندرت پیش میآید. داشبورد بزرگ دو رنگ که در قسمت بالایی با چرم قهوهای رنگ پوشانده شده است، طرحی ساده و نسبتا قدیمی دارد که با کمی زاویه، تجهیزات ناوبری و سرگرمی را در دل خود جای داده است.

با مراقبت به موقع از این مسئله می توانید مشکل ناشی از دود را تشخیص داده و خود را از سایر مشکلات حفظ کنید.

میزان هوای مورد نیاز موتور دیزل به حجم موتور بستگی دارد و البته با بزرگتر شدن موتور دیزل، حجم هوای مورد نیاز آن نیز افزایش می یابد.

اگر تنها در شتابهای بالا از خودرو دود تولید شد نشانگر وجود مشکل مرتبط با رینگ پیستونها است. سپس به هنگام حرکت خودرو دود خاکستری مایل به آبی را تولید کرد نشانگر وجود مشکل در سیت سوپاپ خواهد بود.

بستگی به منبع و دلیل اصلی ایجاد دود دارد. این سرویس تا چه اندازه اهمیت دارد ؟ اما این پایان ماجرا نبود.

اما کماکان گاه گداری در موارد خاص قابل مشاهده است. اما پس از قرار دادن تکه روی سوراخ، شاید لازم باشد کمی با دستتان آن را نگه دارید تا کاملاً روی قسمت مورد نظر محکم شود.

با توجه به تعدادی از متغیرهایی که در بالا ذکر شد هزینه می تواند متفاوت باشد. عایق بندی دریچه های سوپاپ میزان روغن اعمال شده به سطح سوپاپ ها را تنظیم می کند که سپس برای روغنکاری ساق سوپاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یک چهارم فوتیهای تصادف موتورسوارند تحریمها، بهانه موتورسازان برای سود بیشتر تولید موتورسیکلت برقی با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت فشار موتورسازان یا نبود زیرساخت؟

مکانیک موتور را روشن خواهد کرد و تست رانندگی لازم با خودرو را در صورت لزوم انجام خواهد داد. سیستم سوخت، نشتی روغن و خنک کننده موتور را چک خواهند کرد و سپس سیستم کامپیوتر خودرو برای وجود کد اشتباه در مدیریت موتور را بررسی خواهند کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن