2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

علت بوی بنزین تو اتاق پراید ؟ به طور طبیعی، تبخیر سوخت فعال در فضای باز علت بخار بنزین به سالن خواهد بود. در

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

علت بوی بنزین تو اتاق پراید ؟ به طور طبیعی، تبخیر سوخت فعال در فضای باز علت بخار بنزین به سالن خواهد بود. در اصل روغن سوزی به معنی سوختن روغن موتور براثر مخلوط شدن با سوخت در سیلندر است .

فعلا: در فصل زمستان و شب های سرد، زمانی موتور خاموش است به جهت اینکه هوای خارج سرد و داخل موتور گرم است، هوای داخل موتور به صورت قطرات آب در میاید که پس از روشن کردن موتور در صبح دود سپید رنگی از اگزوز بیرون می شود که سود آب سوزی است و این وضعیت فعلا است اشکالی ندارد و بعد از گرم شدن موتور انقطاع خواهد شد.

اگر بعد از گرم شدن موتور ماشین همچنان بوی گاز یا بنزین به مشام شما می … آموزش از بین بردن بوی بد ماشین که به دلایل مختلفی از جمله لاستیک سوختگی، …

بوی بد ماشین را با شناخت دلایل آن از بین ببرید! توضیحات مهندس پورعبدالله كارشناس مكانیك خودرو را درباره دلایل خروج مایع از اگزوز خودرو در پاسخ به پرسش یكی از شنوندگان بشنوید.

1- پس از مكاتبات انجام شده بين شركت و مشتري در رابطه با توانايي توليد اگزوز درخواستي مشتري، درخواست شركت مبني بر ارسال نقشه هاي فني محصول و همچنين دريافت يك نمونه تاييد شده توسط مشتري انجام مي پذيرد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، استفاده از سیستم پلاسما کاتالیستی در اگزوز موتورسیکلت ها برای کاهش آلایندگی ناوگان موتور سیکلت موجود در کشور و نیز برای دستگاه های تولیدی در آینده بسیار ضروری بوده و نسبت به سیستم های هیبریدی کاربردی تر و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است، لذا طراحی و ساخت دستگاه حذف آلاینده های گازی از اگزوز موتور سیکلت به روش پلاسما کاتالیست مورد حمایت ستاد ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست قرار گرفته است.

از مزایا و خصوصیات لوله اگزوز MVM 315 می توان به کارکرد بالا و عمر مناسب در مقایسه با لوازم یدکی متفرقه موجود در بازار اشاره کرد. اما قیمت این خودرو طی ماههای اخیر به چه سمتی حرکت کرد؟ مردم خودرو های فرانسوی را به عنوان خودرو های پر استهلاک میشناسند.

دلیل اصلی بوی بد بنزین در خودرو به گفته ماشین دارن ومکانیک ها … بوی بنزین داخل اتاق پراید آموزش تعویض حبابگیر بنزین پراید حدود دو سال هست که بوی بنزین توی اتاق ماشینم میومد و به هر مکانیکی که مراجعه …

سوختگی و بو را پیدا کرده اید آن بخش را غیر فعال کنید چرا که معمولا اتصال … قسمت فلزی شمع که جرقه از میان آن ها ساتع می شود، معمولا از جنس مس، پلاتینیوم و یا ایریدیوم است که به همین ترتیب عمر طولانی تری در عملکرد دارند.

10 67 درصد موتورسیکلت های رسوبی متعلق به 10 استان است آغاز ترخیص 837 هزار موتورسیکلت رسوبی از فردا به مدت دوماه قیمت انواع موتورسیکلت در 14 آبان برگزاری جلسهای با تشکلهای موتورسیکلت تقاضای موتورسیکلت 50 تا 60 درصد کاهش یافت ترمز ترکیبی موتورسیکلت چیست ؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن