2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

درنتیجه تغییر این کدها ممکن است باعث افزایش مصرف سوخت خودرو یا تغییرات دیگری شود ولی میتواند تقویت موتور ماشی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

درنتیجه تغییر این کدها ممکن است باعث افزایش مصرف سوخت خودرو یا تغییرات دیگری شود ولی میتواند تقویت موتور ماشین را در پی داشته باشد و باعث افزایش قدرت آن شود. از آنجا که سیستم کانال کشی در پارکینگ ها همیشه بعنوان سیستمی جاگیر و به عقیده بسیاری نازیبا مطرح بوده است حتی در بسیاری از پارکینگ ها به دلیل حجم زیاد کانال­های تخلیه، طراح ناچار به افزایش ارتفاع سقف پارکینگ برای ایجاد فضای قرارگرفتن کانال ها می­شود، سیستم نوین تهویه پارکینگ با استفاده از فن­های تأمین و تخلیه هوا و با کمک جت فن­های پارکینگی، بعنوان سیستمی مناسب در تهویه پارکینگ ها مطرح شده است که با استفاده از آن علاوه بر حذف کانال­کشی تخلیه هوای پارکینگ، تهویه پارکینگ را با دقت واقع گرایانه تری انجام می دهد و تا حد زیادی صرفه جویی در مصرف برق را با خود به ارمغان می آورد.

اگر صدای ماشین اینطور باشد معمولا باید هنگام رانندگی احساس کنید سیستم تعلیق خودرو سست است و خودرو تعادل ندارد.

شما هرچند وقت چقدر آب به سیستم اضافه می کنید ؟ این مورد را سریعا به مکانیک نشان دهید، زیرا خطرناک است و ممکن است در هنگام رانندگی نتوانید بهراحتی خودرو را کنترل کنید.

زیرا در صورت ادامه خروج دود آبی و سهل انگاری راننده نسبت به این مساله سبب آسیب دیدن جدی برخی از قطعات داخل موتور می شود که هزینه های بالایی را برای تعویض آن قطعات به دنبال خواهد داشت. برای جذابیت بیشتر می توانید رنگ آن را با یک سر اگزوز اسپرت یا استیل ست کنید.

هر یک از این صداها میتوانند نشانه وجود مشکل در بخشی از اتومبیلتان باشند که باید آنها را برطرف کنید. بااینحال بررسی کنید که آیا مایع با گذشت زمان مصرف شده است یا اینکه نشتی دارد. این صدای ماشین به سادگی با اضافه کردن مایع هیدرولیک رفع میشود.

این صدای ماشین معمولا در هنگام فشردن یا رها کردن پدال ترمز شنیده میشود. 25 ـ راندن موتور سیکلت و دوچرخه موتور دار و دوچرخه پایی در حال رها کردن فرمان . شاید هم این نوع صدای ماشین به دلیل میله رابط چرخ و فرمان باشد که شل شده است.

زاویه دهانه چرخها کمتر و فاصله محل قرارگیری چرخها در عرض خودرو در کلاس مینی مثل وزنه برداری که پاهایش را کامل بازنکرده است و زیر بار تعادل کمتری دارد که با پایین آمدن ارتفاع خودرو و قد وزنه بردار این وضعیت بهبود می یابد.

البته همان طور که می دانید اسکوترها درواقع موتورسیکلت های درون شهری هستند و به ندرت با حداکثر سرعت رانده می شوند. همراه این قطعه کوچک آلن و پیچ برای نصب و تنظیم میزان فشار گاز عبوری از آن وجود دارد که به تغییر صدای آن نیز می انجامد.

اگر در هنگام دور زدن یا گاز دادن صدای کلیک کلیک میشنوید، پلوس خودرو ایراد پیدا کرده است. در آخر یک جمله میگوییم: این خودرو یک جنتلمن واقعی است…

اگر این تسمه را تعویض کردید و صدای ماشین قطع نشد، ممکن است تنسیونر (تنظیمکننده کشیدگی تسمه) آن فرسوده شده باشد.

آخرین مطالب