2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

رینگ ها و دو شاخ طلایی رنگ، شل گیرهای نشکن، زین بلند و قوص دار، چراغ جلو ذوزنقه ای، اگزوز مشکی دارای حفاظ، رک

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

رینگ ها و دو شاخ طلایی رنگ، شل گیرهای نشکن، زین بلند و قوص دار، چراغ جلو ذوزنقه ای، اگزوز مشکی دارای حفاظ، رکاب های که تا شونده کاملا بزرگ، صفحه کیلومتر کاملا جدید دیجیتال کـه دارای دور موتور برقی و نمایشگر کاملا دیجیتالی سرعت همراه با آمپر بنزین و ساعت و مسافت شمار، شمارنده دنده، چراغ هشدار راهنما و نور، دارای چراغ سلام و نور بالا و پایین و نور کوچک، راهنما های بسیـار زیبای نجدید LED، چراغ خطر زیبا، دارای ترک دست به منظور سرنشین دوم، انجین نقره ای بزرگ و پرقدرت، گیربپنج دنده، استارت الکتریکی، دارای رادیـاتور روغن بـه همراه یک حفاظ درون روبروی آن، دارای سیستم آلاینده Euro 3، باک بزرگ با ظرفیت 9 لیتر، دارای ترمز های دیسکی، عدم وجود سنسور جک بقل به منظور عدم روشن شدن که تا زمانی کـه موتور بر روی جک مـیباشد، جعبه ابزار کوچک، کایت های براقی کـه تمامـی رنگ های آن زیبا و جذاب هستند، درون کل یک موتورسیکلت کاملا مجهز زیبا و کمتری هست کـه با دیدن چنینی امکاناتی آن را یکی از گذینـه های خود جهت خرید انتخاب خواهد نمود.

تمیز کردن فیلتر مواد رسوب دهنده توسط یک پمپ دمنده کنترل شده توسط یک سنسور فشار دیفرانسیل به دست می آید: زمانی که رسوب دهنده برای مدت زمان استفاده می شود، جوش خوب بر روی سطح ماده فیلتر جذب می شود، به طوری که نفوذ پذیری فیلتر مواد کاهش یافته است.

وظیفه خارجکردن گازهای سمی تولیدی در سیلندر موتور بر عهده اگزور است که خود از سه بخش تشکیل شده؛ هدف اگزوز به تفکیک کاهش سه مورد مهم دما، آلایندگیهای صوتی و آلودگی هوا است. مبدل کاتالیست یا کاتالیزور قطعه ای است به منظور کاهش آلایندگی هوا، که بین موتور خودرو و اگزوز بسته میشود و بهترین نسبت سوخت به هوا را تنظیم میکند و جلوی خروج سریع گازهای سمی را نیز میگیرد.

صدای جیرجیر یا جیغ متناوب که از نزدیکی یک چرخ­ می­آید اغلب بیانگر خرابی بلبرینگ چرخ یا بلبرینگ اکسل را نشان می­دهد.

یعنی از این ترمینال مرکزی، برق وارد دلکو خواهد شد. عملکرد شمع و تماس آن با برق و بنزین و جرقهها باعث می شود به مرور در ظاهر آن تغییراتی ایجاد شود که نشان دهنده مستهلک شدن است.

به طور کلی میزان CO خروجی از خودروی زامیاد در مدل سال 1381 بالاتر از استانداردهای محیط زیست و در سال­های 1383و 1385 برابر با استاندارد محیط زیست بوده است. در نگاه اول ظاهری براق، پرقدرت و دارای یک شاسی زیبا، تناسب رنگ قرمز و سشکی و سفید که شما را خیره مـیکند و نسبت بـه تمام موتور های هم رده خود درون بازار یکی از گذینـه هایی خواد بود کـه بدون شک نظر شما را جلب خواهد کرد.

3. رهبري و ثبات در مقاصد (Leadership & Constancy): رفتارمناسب محيطي را فراهم مي سازد كه در آن سازمان و كاركنان آن ميتوانند به رآمدي دست يابند. این لاستیک ها کمـی درون حفظ تعادل در پیچ ها شما را دچار مشکل خواهند کرد بیشترین هدف از قرار این لاستیک ها بر روی این موتور گذراندن مرحله آب بندی موتور و حداقل طی نمودن 10.000 کیلومتر مـیباشد کـه بعد از آن مـیبایستی با لاستیک های مناسب با شرایط مورد استفاده شما تعویض شوند.

این همان صدایی است که شما می­شنوید، و آن از مجاورت سرپوش سوپاپ­ها در بالای موتور می­آید. دسته نگهدارنده سرنشین عقب درون ظاهربسیـار با کیفیت مـی باشد اما با کمـی دقت خواهید دریـافت کـه جنس آن از نظر ساخت از آلومـینوم خشکه مـی باشد و دارای کیفیت متوسطی نیز مـی باشد.

کیلومتر موتور الکترونیکی بوده و دارای دقت خوبی درون به نمایش گذاشتن دور موتور و یـا سرعت و یـا مسافت مـیباشد و به دلیل بزرگی درون نمایش اعداد درون نور روز کاملا خوانا بود اما درون شب بـه دلیل نور آبی رنگ بعد زمـینـه کمـی خوانا بودن حروف کم مـیشود اما باز قابل خواندن مـیباشد.

چراغ جلو اندازه متوسطی دارد و دارای نور تقریبا مناسبی بوده و چشم رانندگان روبرو را درون تاریکی شب ناراحت نمـیکند. اما بر روی این موتور یک سری بادگیرهایی بر روی موچی فرمان نصب گردیده کـه بیشتر جنبه زیبا سازی موتور را دارا مـیباشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن