2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

در این صورت ممکن است مدار رسوب زده باشد و نیاز به تمیز کردن داشته باشد. همینطور اگر سوزنهای انژکتور خراب باشن

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در این صورت ممکن است مدار رسوب زده باشد و نیاز به تمیز کردن داشته باشد. همینطور اگر سوزنهای انژکتور خراب باشند این مشکل رخ خواهد. اگر وایر ها در جای خود محکم قرار نگرفته باشند و همینطور سر آنها کثیف شده باشد باعث ریپ زدن موتور سیکلت خواهد شد.

پس از این مرحله واشر سر سیلندر که نو است در جای خودش قرار دهید. شنیده میشود. این عیب نیز با تعویض واشر سر سیلندر برطرف میشود. اگر دمای موتور سیکلت بالا برود و موتور آن داغ کند در این صورت با ریپ زدن مواجه خواهید شد.

اگر بنزین به اندازه کافی به موتور موتورسیکلت نرسد با ریپ زدن آن مواجه خواهید شد. همینطور اگر پیچ گاز موتور سیکلت تنظیم نباشد با لرزش غیر طبیعی و خاموش شدن موتور سیکلت مواجه خواهید شد.

اگر قابل تعمیر باشد آن را تعمیر کنید در غیر این صورت باید تعویض گردد. سرعت موتورسیکلت را بالا برود و متوجه شوید که لرزش های غیر طبیعی دارد به اصطلاح ریپ میزند ممکن است دلیل آن این باشد که پلاتین موتور سیکلت سوخته است.

البته اگر امکان این وجود داشت وجود داشته باشد که بتوان آن را تمیز کرد. ممکن است نشت در سیستم واکیوم وجود داشته باشد.

در صورت عدم روان کاری قسمتهای متحرک، اصطکاک به وجود آمده باعث کاهش سرعت و شتاب میگردد. زیرا ممکن است نشتی داشته و اتصالات آن نیز خراب باشند و باعث ریپ زدن موتور سیکلت شود.

زیرا در این صورت سوخت یا برق به سیلندرهای موتور نمیرسد و نمیتواند برق سیلندر را تامین کند. اگر شمع موتور سیکلت یک عدد است باید همه آنها چک شود زیرا ممکن است مشکل ریپ زدن از آنها باشد.

این دوچرخه یا یک موتور جت کار می کند و ظاهری بسیار عجیب دارد و البته بیشتر به عنوان دوچرخه ای خیلی سریع شناخته می شود. داد کثیف بودن دریچهی گاز و همینطور سنسورهای مربوط به هوای ورودی یکیدیگر از دلایل این مشکل است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگزوز قطعهای در خودرو و دیگر وسایل نقلیه است که دود حاصل از واکنش شیمیایی را که در سیلندر ایجاد میشود به خارج از خودرو انتقال میدهد. در حقیقت همانطورکه می دانید و مطمئن هستم در دیگر مقاله ها خوانده اید، خروجی گرفتن 200 اسب بخار از یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری بدون استفاده از هیچ گونه توربو و یا سوپر شارژی شاهکاری محسوب می شود که هر خودروسازی قادر به آن نیست.

دهانه پلاتین اگر فاصله اش تنظیم نباشد این مشکل را ایجاد خواهد کرد در نتیجه میتوان از فیلر اندازه استفاده کرد و آن را تنظیم کرد. علی صادقی نقش فرزند یکی از این باجناقها را دارد و به جرات میتوان گفت باز عظیمی از طنز این سریال را بر دوش داشت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن