2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

لازم است سطح روغن را بررسی کنید ، اغلب مواردی وجود دارد که در نتیجه نفوذ مایع از سیستم خنک کننده به آن بالا م

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

لازم است سطح روغن را بررسی کنید ، اغلب مواردی وجود دارد که در نتیجه نفوذ مایع از سیستم خنک کننده به آن بالا می رود. وقتی جرقه قبل از بالا آمدن پیستون زده شود، پیستون درحین بالا آمدن با نیروی زیاد انفجار درون سیلندر مواجه می شود و این اختلال در زمانبندی باعث ایجاد صدای زیادی میشود.

ایرانخودرو برای پارس به دلیل کهنگی طراحی داخلی، داشبورد جدیدی ارائه کرد که هرچند نسبت به قبل طراحی بهتری دارد اما کیفیت متریال داخلی آن بسیار افت کرده است. 2 天前 گونیگزگ برای اینکه به بازده فراوان دست پیدا کند و همزمان بتواند از پسِ استانداردهای آلایندگی سخت نیز بربیاید، سیستم اگزوز تازهای برای محصولاتش طراحی کرده است.

موتور را روشن کنید ، درپوش بشکه انبساط سیستم خنک کننده را باز کنید و حباب سیال را بررسی کنید. هنگامی که موتور خاموش است ، سطح خنک کننده کاهش می یابد ، زیرا بخشی از آن به سیلندرهای موتور می رود.

در داخل کویل دوبل دو کویل مجزا در کنار هم وجود دارد که ECU منفی سیم پیچها و برق تحریک را برقرار می کند. وی با اشاره به اینکه در پلیس، مجموعه شهرداریها و سازمان حفاظت محیط زیست عزمی است که این مشکلات حل شود گفت: اعمال قانون، بحث دیگری در معاینه فنی خودرو است و اعتقاد داریم نیروی انتظامی باید همان اندازه که به کمربند ایمنی، پارک دوبل و سایر الزامات رانندگی مطلوب توجه میکند با خودروهای آلاینده هم برخورد داشته باشد چه بسا که آلایندگی برخی خودروها ملموس و محرز است.

اگزوز می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد ، گاهی اوقات متوجه دود غیر معمول برای ماشین خود می شوید ، باید در مورد آن فکر کنید و وضعیت واحد قدرت را بررسی کنید. برای پژو 206 باید سایز بزرگ انتخاب شود یا کوچک؟

توسط آهنرباهای دائمی: این جزء مشترک در واحدهای ژنراتور کوچک است. توجه شود. این ممکن است نشان دهنده ترک خوردگی و نقص در موتور باشد.

در حالی که موتور در حال کار است ، رنگ گازهای خروجی ممکن است متفاوت باشد ، این نوعی نشانگر این است که واحد شما در چه وضعیتی است.

در نظر بگیرید که چرا هنگام روشن شدن موتور دود سیاه ظاهر می شود ، دود آبی چه چیزی را نشان می دهد و چرا دود سفید از موتور بیرون می آید. هنگام راه اندازی ، واحد قدرت خراب می شود ، پایدار نیست.

موتور بنزینی اگزوز سیاه را از صدا خفه کن تولید می کند ، به عنوان یک قاعده ، هنگام راه اندازی ، این به دلیل مشکلات سیستم قدرت رخ می دهد. در موتورهای بازنگری شده ، هنگام راه اندازی دود سفید برای مدت کوتاهی خارج می شود.

رنگ سفید اگزوز می تواند بعد از پارک طولانی مدت ظاهر شود. هر چه سردتر باشد ، دود بیشتر و طولانی تر می شود. در این حالت جریان آب و روغن نسبت به حالت درجا بیشتر است.

آخرین مطالب