2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

حذف کنید صدا خفه کن و خوب بشویید. خیس کن صدا خفه کن حدود دو ساعت در دستگاه روغن گیر سنگین کار کنید. فن محوری

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

حذف کنید صدا خفه کن و خوب بشویید. خیس کن صدا خفه کن حدود دو ساعت در دستگاه روغن گیر سنگین کار کنید.

فن محوری اگزوز و گریز از مرکز با سرعت بالا پمپاژ هوا بیشتر است، اما افت فشار زیر کلیک کنید.

2018-8-22 این سیستم فشار باد چرخها را کنترل مىکند. شما میتوانید جایگزین مناسبی برای مبدل کاتالیزوری داشته باشید و این جایگزین سیستم های هستند با افزایش جریان خروجی از اگزوز گازهای گلخانه ای نیز زیادتر میشوند این مبدل یک کاتالیزور یکپارچه است که جریان ورودی و خروجی را به حداکثر میرساند لوله های فردی برای هر پورت اگزوز، اجازه می دهد هر پالس اگزوز به جریان بدون مانع از سر سیلندر برسد لوله در هدر معمولا در قطر بزرگتر و لوله خم سنبه برای خم شعاع تدریجی که باعث کاهش محدودیت و جریان خروجی از اگزوز میباشد .

دلیل آزاد بودن نسبی سیستم اگزوز، حرکات دائمی و لقیهای پیشرانه به هنگام شتابگیری، معکوس دادن و حتی عبور خودرو از روی دست انداز است که باعث میشود درصورت ثابت بودن سیستم اگزوز، واشر گلویی منیفولد اگزوز به سرعت از بین برود.

در قسمت انتهای خودرو نیز دو اسپویلر که یکی روی سقف و دیگری زیر شیشه عقب نصب شده، جلب نظر می کنند. اگر متوجه شدید که خود را خانه فاقد یکی است ، شما نیاز تا در اسرع وقت نصب شود.

تو هیچ وقت در این مورد پشیمان نمیشوی. نوع باتری های مورد استفاده در اینگونه وسایل لیتیومی و لیداسید می باشد و از نظر توان مصرفی، سرعت ، میزان پیمایش ، ولتاژ باتری ، گارانتی و شکل ظاهری با هم متفاوت هستند.

در این قسمت که ما به شما که یکی از قطعات تقویت کننده موتور یعنی خودرو را معرفی میکنیم که با نصب آن یکی اینکه صدای اگزوز را تقویت میکنید و دوم اینکه باعث بالابردن و بهتر شدن خروجی و افزایش خروجی اگزوز میشود.در این قطعات خودرو همه لوله های اگزوز ما خم سنبه هستند سنبه خم تضمین خم صاف و حفظ اندازه لوله و شکل در سراسر طول کل اگروز میباشد لوله های که خم سنبه هستند نمی تواند یک درصد از قطر خود را در پیچهای تند از دست بدهند .

دستهبندی موتورسیکلت براساس حجم موتور ما را به دسته: موتورهای کلاس تا 100 سی سی، موتور کلاس 100 سی سی، موتور کلاس 125 سی سی، موتور کلاس 175 سی سی، موتور کلاس 250 سی سی، موتور کلاس 350 تا 400 سی سی، موتور کلاس 500 سی سی، موتور کلاس 600 تا 750 سی سی و موتور کلاس بالای 750 سی سی میرساند.

آیا تا به حال به خودرویی بدون داشتن منبع اگزوز فکر کردهاید؟ در نهایت اینکه همه گازها و دودهای تولید شده از سیلندرها بعد از عبور از منیفولد، رابطها، کاتالیست و منبع اگزوز، وارد یک لوله پخشکننده دود اگزوز شده و به خارج اتومبیل هدایت میشوند.

چه شما یک چوب سوزی دارید بخاری یا گاز بخاری، مهم است که داشته باشید جرقه گیرها. آیا موتورهای دیزل به جرقه گیر نیاز دارند؟ La جرقه گیر در مدل های مختلف در جای دیگری قرار دارد ، اما بخشی از سیستم اگزوز است ، به این معنی که نزدیک نقطه ای است که هوا از موتور خارج می شود.

آخرین مطالب