2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

بر خلاف ضد تبلیغی که برای موتورهای ایی اف سون میشود و میگویند دسته موتور و واشر اویل ماژور زود خراب میشوند و

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

بر خلاف ضد تبلیغی که برای موتورهای ایی اف سون میشود و میگویند دسته موتور و واشر اویل ماژور زود خراب میشوند و روغن ریزی پیدا میکنند؛ ماشین بنده خوشبختانه این مشکلات را نداشت.

نظارت بر اجراي اين روش اجرايي بر عهده مدير سازمان تضمين كيفيت مي باشد. البته که باید گفت که 16 درصد نیز مالیات بر ارزش افزوده به این خودرو است.

با افزایش عمر خودرو واشر منیفولد دود جک J5 به مرور شروع به پوسیده شدن میکند. من که چند سال با 206 فرانسوی مدل 82 رانندگی کرده بودم برام خیلی عذاب آور بود.

51-با سلام من حدود یکسال سمند ال ایکس موتور ef7 مدل 92داشتم که صفر خریده بودم. بنده در سال 1392 یکدستگاه سمند ایی اف سون تک سوز صفرکیلومتر خریدم.

48-سلام دوستان در مورد سمند موتور ملی اینو میتونم بگ که دوستی دارم تو نمایندگی ایران خودرو تو تبریز. و همچنان موتور فوق العاده این خودرو مثل ساعت کار میکنه …

اگر به دنبال تهیه اگزوز فن برای محل کار ، محل زندگی ، کارخانه، سالن تولید و … صدای موتور کم و گوشنواز هستش و ماشین نرم کار میکنه. بطوریکه در هنگام ابتدا به ساکن جهت حرکت در دنده یک ماشین بشدت میلرزید که با زحمت توانستم در نمایندگی کاویانی واقع در خیاببان چالوس کرج پذیرشش کنم و بدون صرف حتی یک ریال هزینه؛ دیسک و صفحه را گارانتی و تعویض کنم!

در کل بنده بعداز طی مساف هشتادهزار کیلومتر بعداز حدود سه سال جزء سروصدای جزیی در تزیینات داخل ماشین هیچگونه مشکلی با موتور پر شتاب و قدرت و بدون صدای ماشین ندارم و از لحاظ موتوری و فنی ازش راضی هستم.

از لحاظ قدرت؛ سرعت و شتاب اولیه با موتورهای پژویی معمولی قابل قیاس نیست و بسیار بهتراز آنها میباشد. درعینحال هر فن سیستم خنککننده موتور، بهیک رله نیز مجهز است و اگر این قطعه نیز معیوب باشد، میتواند سبب بهوجود آمدن این ایراد شود که با تعویض آن مشکل برطرف خواهد شد.

کلا حدود 4 میلیون شد … من هم اين تشخيص رو به تعميرکار ديگه ايي گفتم و ايشان هم تاييد کرد و با هزينه کل حدود 160 تومن واتر پمپ رو عوض کردم و مشکل بطور کامل حل شد .

99 هزار کیلومتر رفتیم باهاش و یک کیت تسمه ، یک بار لنت ترمز و یک بار لاستیک ها و یک بار هم جلو بندی سرویس و تعمیر شد … بعداز طی مسافت 3500 کیلومتر ستونهای وسط دربها به صدا افتاد و مهمتراز این دیسک و صفحه کلاچ خراب شد!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن