2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

سوپاپ Egr ممکن است گير کرده باشد. سوپاپ ها بايد تنظيم شوند. فشار چرخ ها خيلی زياد است. اکسل ها ممکن است شل شد

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

سوپاپ Egr ممکن است گير کرده باشد. سوپاپ ها بايد تنظيم شوند. فشار چرخ ها خيلی زياد است. اکسل ها ممکن است شل شده باشند يا خوردگی داشته باشند. از روز سه شنبه به بعد هر روز کار کنترل اندازه های قطعات تازه تولید شده ، نقشه کردن قطعات دیگر و کشیدن این نقشه ها در نرم افزار Mecanical را داشتم .

توضيح مشکل: متوجه می شويد که لاستيکها در مرکز خيلی بيشتر خورده شده اند ولی لبه ها خيلی بهتر بنظر می رسند. توضيح مشکل : روشن شدن موتور و حرکت آن بدون مشکل است ولی هنگاميکه سعی می کنيد با سرعت ثابت حرکت کنيد، موتور بد کار می کند.

توضيح مشکل: متوجه می شويد که لاستيکها در دو لبه خيلی بيشتر خورده شده اند ولی در مرکز خوب هستند. توضيح مشکل : با فشار دادن پدال گاز، از اگزوز صدای تق تق می شنويد. توضيح مشکل : با گاز ندادن از موتور صدای کليک و برخورد فلز ضعيف شنيده می شود.اين صدا با گرم شدن موتور بيشتر می شود و هنگام حرکت معمولا شنيده نمی شود.

سوزوکی طرح رپسول سلامـی گرم بـه شما عزیزان موتور هایپر مفتخر هست 3 عدد … در پایین جدولی نسبی براساس مسافت طی شده آورده شده است البته در دفترچه راهنما ارائه شده همراه موتور شما حتماً نکاتی در مورد تعویض شمع آورده شده است.

گازهای خارج شده از اگزوز اتومبیل همراه با مقداری هوا از روی کاتالیزور که شامل فلز اکسیدهاست عبور داده میشود. یکی از مزایای کاتالیست برای خودرو کنترل هوای وارد شده به خودرو می باشد که با خروج کاتالیزور ، هوای ورودی از کنترل خارج می ­شود .

از مهمترین کارکردهای این قطعه میتوان به تبدیل گازهای خطرناک HC، CO و NOx به گازهای CO2، H2O و N2 اشاره کرد.

تمامی موتورهای احتراقی دارای اگزوز می­باشند که برای کاهش آلایندگی­ها می­بایستی این قطعه بر روی آن نصب گردد. اگر خودروی شما دارای کاربراتور است، دهانه آن ممکن است تنظيم نباشد و يا خراب شده باشد. مبدل گشتاور در گيربکس ممکن است که در زمان صحيحی قفل نکند يا سر بخورد .

برداشتن مبدل کاتالیستی همچنین می تواند سبب ایجاد سر و صدای اضافی از داخل موتور شود . متاسفانه خوشي هاي من تموم شد و از ابتداي سال سوم به علت جوش آوردن بي دليل ماشين، واشر سر سيلندر ماشين سوخت.

معروفترین آنها منبع اگزوزهای ۱۰۶ و رنجروری می باشد که در داخل کشور به دلیل صدای خشن و بلندی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تاریخچه خودرو در کشور نیز با واردات خودرو در ۱۹۰۰ میلادی آغاز شد.

کیت اگزوز ریموت دار حرفه ای است که به وسیله آن می توان صدای خودرو را از حالت اسپرت به فابریک تغییر داد. ممکن است مشکلی در کامپيوتر کنترل کننده خودرو وجود داشته باشد.

آخرین مطالب