2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

پلاگ فن ها تقریبا مشابه اگزاست فن های سانتریفیوژ یوتیلیتی می باشند ، با این تفاوت که در پلاگ فن ها بجای حلزون

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

پلاگ فن ها تقریبا مشابه اگزاست فن های سانتریفیوژ یوتیلیتی می باشند ، با این تفاوت که در پلاگ فن ها بجای حلزونی که پروانه درون آن قرار میگیرد باکس هایی از جنس گالوانیزه یا ورق فولاد با استراکچرهای آلومینیومی به همراه عایق صدا ودما در نظر گرفته می شود که این باکس علاوه بر محافظت از دستگاه تا حد زیادی میزان صدا وارتعاشات پلاگ فن را کاهش می دهد.

منبع اگزوز لوله مستقیم قطعهای است که از گلوی اگزوز آغاز شده و تا انتهای خودرو (از قسمت عقب) ادامه دارد. سیستم برق رسانی خودرو نیز بسیار اهمیت دارد و وجود مشکل را با صدا در اگزوز نشان میدهد که تمام اینها با اهمیت دادن به بررسیهای دروهای خودرو قابل حل است و مانع از خرج هزینههای بالا برای خودرو میشود.

خصوصا در رالیهای و مسابقات حرفهای، کم کردن چند گرم نیز اهمیت بالایی داشته و به همین دلیل، لولههای مستقیم بیشتر از سیستمهای دیگر مورد استفاده قرار میگیرند. ولی لولههای صاف کوچکتر بوده و وزن کمتری نیز دارند. لازم است بدانید که با توجه به انواع مختلف توربین در این نوع از کیت اگزوز، دکمهای متفاوت نیز کنار فرمان نصب خواهد شد.

همان طور که گفته شد کارخانه دارای دو سالن بزرگ و چند سالن کوچکتر جهت کارگاه های مختلف است، بخش اعظم پروسه تولید در سالن اولیه صورت می گیرد که شامل خط ماشینکاری و جوشکاری می باشد.

مقدمه. صنعت خودرو از رشته صنایعی است که در ایجاد ارتباط بین شهرهای مختلف از نظر داد و ستدو تجارت و حمل و نقل کالا و رساندن آنها به نقاط .

شمع معیوب: شمع معیوب نمیتواند در زمان احتراق به درستی عمل کند و گازهایی که از احتراق ناقص به وجود میآیند به سمت اگزوز میروند که در اثر حرارت بالای اگزوز، انفجار رخ میدهد. علاوه بر این، یک پیش کلسینه کننده می تواند بین کوره و پیش گرم کن تعبیه شده باشد، که کلسیناسیون ترکیب خام را قبل از اینکه وارد کوره شود، کامل کند.

همچنین ، زمان بندی احتراق قابل برنامه ریزی می تواند به کاهش اثرات مضر شستشوی معکوس در این دور در دقیقه کمک کند. معویب بودن وایرها و خرابی آن باعث صدای عطسه در اگزوز میشود همچنین گاهی اوقات ممکن است در اثر انفجار، فیلتر هوا پاره شود.

شاید برای شما هم دیدن وصل بودن زنجیز به اگزوز کامیون و اتوبوس تصویری آشنا باشد. اما با حذف این قطعه در سیستم اگزوزهای مستقیم، خروجی شما به شدت آلاینده خواهد بود. در نتیجه ممکن است روی شتاب خودروی شما تاثیر منفی داشته باشند.

زمانی که میخواهید شتاب گیری کنید و پدال گاز را بیموقع فشار دهید، اگزوز عطسه میزند. سر اگزوز خودرو برای تزیین و یا تغییر ظاهر خودرو کاربرد دارد.

آلمینیوم همانند یک کودک نوپایی است که بخاطر سبک بودنش استفاده زیادی در همه ی عرضه ها میشود و از جمله فلزی است که در ده دهه ی اخیر طرفداران خیلی زیادی پیداکرده به طوری که در بسیاری از موارد به جای آٖهن از آلمینیوم استفاده میکنند البته که آلمینیوم به اندازه ی آهن محکم نیست ولی وزن کمی که آلمینیوم دارد یک کیوز مثبت محسوب میشود و قابل استفاده در بدنه ی خودرو ، رینگ و …

آخرین مطالب