2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

15 سپتامبر 2013 … 16 سپتامبر 2012 … کیت اگزوز باید بر اساس نوع خودرو استفاده شده در طراحی موتور آن نصب شود.

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

15 سپتامبر 2013 … 16 سپتامبر 2012 … کیت اگزوز باید بر اساس نوع خودرو استفاده شده در طراحی موتور آن نصب شود.

به علاوه این موتورسیکلت باید با همکلاسهای هندی با سابقهتر و قدرتمندی مانند آپاچی 180، پالس NS150 و پالس 180 (UG4) رقابت کند. از لوازم یدکی موتور میباشد جهت زیبا کردن موتورسیکلت و در کنار آن نقش برای محافظت از موتورسوار دار.

آگهی های دسته موتور سیکلت و لوازم … برند بنلی به تدریج و با عرضه محصولات مختلف آن از سوی شرکت نیکران موتور پاسارگاد به بازار کشور، توانست محبوبیت بسیاری به ویژه در میان جوانان دست پیدا کند. پس از جلوگیری از فشار معکوس، گشتاور انجین بالاتر می رود و در دورهای پایین تر و میانی نیز حاصل می گردد و ماحصل این بهبودی، عدم نیاز به بالا بردن دور در انجین و جلوگیری از استهلاک بیشتر و داغ شدن آن است.

این شرکت در زمینه تولید انواع لوله های درزدار آلومینایز، گالوانیزه از قطر 20 تا 76 میلیمتر و ضخامت 1 تا 3 میلی متر فعالیت دارد و نیز توانایی تولید انواع پروفیل های صنعتی و لوله های استنلس استیل و لوله های ” API 5L ” را دارا می باشد.

یک پالس 180مدل 90بیمه تا 4سال دیگه رنگ قرمز قیمت چهارمیلیون و پانصد. و با قیمتی حدود یک میلیونو سیصد هزار تومن که محصول شرکت باجاج هندوستان بود. و موفق شد با تیم تحقیقات و فنی مهندسی مستقل خود در بدو ورود این خودرو به ایران مراحل طراحی و تولید اگزوز این محصول را آغاز کند.

اگر فکر می کنید منبع اگزوز دود خروجی را کم می کند اشتباه می کنید زیرا وظیفه منبع تنها شکست موج صداست اما در اینجا برای کم کردن آلایندگی دود های خروجی وسیله دیگری تعبیه شده است . صدای به وجود آمده زمان استارت خودرو به دلایلی مثل شل شدن سیم برق متصل به باتری است، که اگر این صدا مشابه صدای کشیدن ناخن روی شیشه باشد، ایراد ازر تسمه پروانه است که ممکن شل شده یا به دلیل خشکی نیاز به تعویض داشته باشد، اگر صدای ایجاد شده شبیه به خرخر باشد، مربوط به دنده اتوماتیک استارت است.

پشم شیشه در دریافت آلایندهها به خوبی عمل نمیکند و خودش محیط زیست را آلوده می کند. گاهی این انفجار به حدی قوی است که فیلتر هوا را پاره کرده و گاهی هم در حد عطسه خود را نشان می دهد.

به طور مثال در حالت ساسات یا کولر کشیدن عمل می کند یا در سرعت های بالا از بسته شدن به یکباره دریچه گاز در هنگام برداشتن پا از پدال جلو گیری می کند.

این گازهای سمی به فرآوردههایی کمخطر مانند دیاکسید کربن، بخار آب و گاز نیتروژن تبدیل میشوند. به علاوه ترمز جلو این موتورسیکلت از نوع دیسکی ۲۶۰ میلیمتری است که کالیپر دو پیستونه دارد، ترمز عقب نیز مانند جلو دیسکی ۲۲۰ میلیمتری است.

در موتورهای دیزلی قدیمی که مکانیزم پاشش سوخت و رگلاتور در آنها بصورت مکانیکی بودند به راحتی از تنظیم خارج شده و به دلیل فشار بالای تزریق سوخت، نیازمند حساسیت خاصی بودند که در صورت عدم سرویس و فرسودگی بیش از حد، شاهد بروز دود غلیظی در اگزوز آنها بودیم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن