2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

مانند حرارت دادن وسایل هنوز دود سفید نشان می دهد که عرضه نفت مشکل است، باید به تعمیر بازرسی فروشگاه و راه اند

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

مانند حرارت دادن وسایل هنوز دود سفید نشان می دهد که عرضه نفت مشکل است، باید به تعمیر بازرسی فروشگاه و راه اندازی از روغن و یا محتاط به خرید تعویض قطعات اصلی ارسال کنند.

بنابراین مبدل مجبور است تا سخت تر کار کند که همین امر سبب داغ شدن بیش از حد آن میشود. 2) موتور مانند موتور پس از عملکرد ضعیف، ناپایدار عمل، گاز اگزوز دود هنوز سفید، می توانید همچنان به پیش گرم کردن موتور پس از شروع مانند شروع هنگامی که دود سفید می تواند با موتور به تدریج اجرا ناپدید شده، نشان می دهد که شروع اصلی به علت دمای موتور آسان بیش از حد کم است برای شروع.

بازخورانی گازهای اگزوز به هنگام استفاده از مخلوط های سوختی دیزل- بیودیزل یک راه کار مناسب برای کاهش NO به شمار می آید.

در این مطاله تاثیر مخلوط های سوختی مختلف دیزل- بیودیزل و نرخ بازخورانی گازهای اگزوز (EGR) بر روی مصرف سوخت ویژه (BSFC)، درجه حرارت گاز خروجی و انتشار NO، HC، CO، مورد مطالعه قرار گرفت.

لذا در این قسمت قصد داریم دلیل خفگی موتور دو زمانه را به طورخلاصه مورد بررسی قرار دهیم و راه برطرف کردن آن را نیز بیان نماییم.

اگر دمای آب موتور می رود، قسمت بالای مخزن کردن فوران کننده است، سطح روغن در پوسته نیز که آب وارد محفظه احتراق نشان داده شده است.

سامانه اگزوز, گازهای سوخته شده را از محفظه احتراق موتور به جو انتقال می دهد و صدای موتور را در صدا خفه کن لوله خروجی اگزوز کاهش می دهد. 1) دیزل نزدیک به خروجی از لوله اگزوز و یک قطره آب در دست وجود دارد نشان می دهد که آن را وارد محفظه احتراق یافت.

از این رو می بایست میزان بار در مواقع قطع جریان برق را مد نظر گرفت و متناسب با آن محصول مورد نیاز را انتخاب نمود. این طراحی رزوناتور از نظر ساختار مشابه است صدا خفه کن مستقیم، و در برابر حرکت گازهای خروجی مقاومت غیر ضروری ایجاد نمی کند.

در پنجاه سال گذشته بروز تحولات گسترده درون عرصه صنعت موتورسیکلت سازی، اموزش ساخت سر اگزوز برای موتور سیکلت تغییرات عمده ای را درون نگرش استفاده از این وسیله نقلیـه بـه وجود آورده و بازار این محصولات را بیش از پیش متنوع کرده است.

این خودرو اساساً برای مسابقه دادن و برنده شده ساخته شده اما شما با آن میتوانید به کارهای روزانه ی خود نیز رسیدگی کنید. تا حد امکان با خودرو خود جاده خاکی نروید، زیرا امکان پرتاب سنگ از زیر لاستیک به طرف اگزوز به دور از انتظار نیست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن