2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

در عین حال که صدای ناهنجار شایعترین علامت است, اما چند نکته دیگر نیز برای چک کردن وجود دارد. البته در برخی مو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در عین حال که صدای ناهنجار شایعترین علامت است, اما چند نکته دیگر نیز برای چک کردن وجود دارد. البته در برخی موارد حتی زمانیکه استارت میزنید و ساکن هستید نیز این صدا شنیده میشود چرا که آسیب هر یک از بستها و رابطهایی که اجزاء اگزوز را متصل به هم نگه میدارند, باعث میشود که سیستم اگزوز تراز نباشد و در این مواقع این صدا بسیار شایع است.

چه عواملی باعث ایجاد صدای ناهنجار در منبع اگزوز میشود؟ در بیشتر مناطق, ایجاد سر و صدای ناهنجار در جاده ها ناشی از فقدان منبع اگزوز و یا منبع اگزوز آسیب دیده, غیر قانونی است چرا که مطابق قوانین اجزاء سیستم اگزوز میبایست صدای قابل قبولی برای وسیله نقلیه ایجاد کنند.

بنابراین این آسیبها اگر به حال خود رها شوند, میتواند چیزی بیش از یک صدای گوش خراش ایجاد کند. بنابراین از شنیدن صدای جرقه پس از خاموش شدن اتومبیل تان در صورت استفاده از موتورهای قدیمی تعجب نکنید. این دو قطعه مکمل یک دیگر بوده و در صورت استفاده از هردو می توانید حداقل 10 درصد به توان خودروی خود بیافزایید.

مثل اینکه لوله اگزوز محکم به قطعات دیگر زیر ماشین برخورد میکند. اگر صدای بلندی شبیه برخورد دو قطعه فلزی به همدیگر میشنوید, اغلب به این معنی است که چیزی به لوله اگزوز برخورد میکند.

اگر منبع بیش از اندازه پایین باشد, احتمال دارد که به دست اندازهای سطح جاده و یا مانع دیگری برخورد کرده و بشکند.

عرض شود ترس از عدم وجود لوازم جانبی و ساپورت شرکت و خدمات پس از فروش. هوندا تولید یک موتورسیلکت پر قدرت برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ را مد نظر داشت.

در اینجا نگاهی دقیق تر به برخی از علل احتمالی ایجاد مشکل و گزینه های تعمیر خواهیم داشت. اگر شما مشکوک هستید که صدای ناهنجار ماشین ناشی از مشکلات منبع اگزوز است, نگاهی به سیستم اگزوز بیندازید.

ابتدا می توانید فرض را بر این بگیرید که موتور استارت نمی زند که خود می تواند ناشی از احتراق زودتر از موعد باشد . ریشه لغوی کلمه دیزل: کلمه دیزل نام یک مخترع آلمانی به نام دکتر رودلف دیزل است که در سال 1892 نوع خاصی از موتورهای احتراق داخلی را به ثبت رساند، به احترام این مخترع اینگونه موتورها را موتورهای دیزل مینامند.

37 - خروج اتوبوس و تاکسی سرویس از مسیر تعیین شده بدون اجازه نیروی انتظامی . مدل اصلی استفاده شده در پشت بام فن سانتریفیوژ بکوارد است که از پروانه هایی با انحنای رو به بیرون بهره می برند.

در این بخش استفاده از روغن و فیلتر های مرغوب بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر صدا از این قسمت باشد, معمولاً از نزدیک انتهای ماشین شنیده میشود. وظیفه سیبک فرمان، علاوه بر متصل کردن چرخها به سیستم تعلیق، واسطه چرخیدن چرخها هم میشود و وظیفه سیبک سیستم تعلیق، فراهم آوردن امکان حرکت نرم خودرو در هنگام عبور از سطوح ناهموار است.

آخرین مطالب