2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

الان بابت گوشی موبایل از دَیِر تا کازرون، ۳ میلیون و ۵۰۰ میدن. برای قطعات کامپیوتر، تا تهران ۷ میلیون میدن ول

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

الان بابت گوشی موبایل از دَیِر تا کازرون، ۳ میلیون و ۵۰۰ میدن. برای قطعات کامپیوتر، تا تهران ۷ میلیون میدن ولی باید ۷۰ میلیون وثیقه بذاری. ۲ میلیون تومان میگیرد موتور فرانسوی روی پژو بیندازد و کاتالیزور اگزوز را در بیاورد که نفس ماشین باز شود و ۳۰ هزار تومان میگیرد که اِکسِل ماشین را بالا ببرد تا موقع بار زدن یک تُن و دو تن کفش و گردو و برنج و عروسک و لباس و پارچه پردهای و آبنبات چوبی، صندوق عقب ماشینی که قرار است ۳۰۰ کیلومتر و ۷۰۰ کیلومتر و هزار و ۲۰۰ کیلومتر تا کازرون و اصفهان و تهران بدود، زمین نخورد.

«با تریلی برنج و ماش و لیمو عمانی و شکر قاچاق میبردیم، از بوالخیر تا دالکی ۲ میلیون و ۵۰۰ میگرفتیم.

این تهویه و تعویض هوا می تواندبصورت طبیعی یا مکانیکی ویا ترکیبی از این دونوع باشد.تعویض وتهویه هوا بصورت طبیعی بوسیله در ها و پنجره ها و دیگر ورودی های هوا می تواندانجام شود.

طریقه تعویض فیلتر روغن :برای تعویض فیلتر روغن باید از آچار مخصوص فیلتر روغن استفاده شود و نکته قابل توجه در آن است که واشر لاستیکی حلقوی شکل فیلتر را قبل از بستن آن با روغن اندود کرده و پس از بستن فیلتر سپس موتور را روشن کرده و نشتی روغن را آزمایش نمائید.

همچنین رعایت موارد ایمنی و استفاده از اتصالات مطمئن از جمله موارد دیگری است که باید هنگام نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور مورد توجه قرار بگیرد. حمید، یک مکانیکی سمت برازجان سراغ دارد که همه شوتیها پیش او میروند.

شوتیها معمولا «قطاری» راه میافتند و برمیگردند؛ در زبان مشترک خودشان، یعنی که هر ماشین با فاصله ۵ دقیقه از ماشین بعدی، سپر به سپر. انگار «شوتی»، رسم زندگی مردان تنگستان و دشتستان و بوشهر شده، مثل این که رسم دارند آتشدان قلیانشان با تنباکوی برازجان سیر شود و مثل این که رسم دارند در هر سور و عزایی، قلیه، زینت سفره باشد.

اگر در این چند روزی که مهمان بوشهریها بودم، اگر ۲۰۰ هزار ماشین دیدم، بیش از ۱۷۰ هزار ماشین، صندوق عقبشان بالاتر از باقی بدنه بود. قانون مشترک؛ اگر یک ماشین گیر افتاد، توقف بقیه ممنوع. بیشتر خودروهای مدرن امروزی دارای سیستم ABS میباشند که از آن به عنوان سیستم ترمز ضد قفل تعبیر میشود، بهطوریکه حتی بسیاری از کشورهای دنیا استفاده از خودروهای بدون این سیستم را ممنوع نمودهاند.

پاگانی به مناسبت ۱۰ سالگی ابرخودروی هوایرا، نسخهای ویژه با نام پاچتو تمپستا معرفی کرده است که ۸۱۵ اسب بخار قدرت و ۶ خروجی اگزوز دارد. که با ساخت استاندارد سایلنسر اگزوز می توان از فشار برعکسی که از اگزوز به سمت موتور حرکت می کند را جلوگیری نمود.

در عوض یک منبع اسپرت 76 رنگی با کیفیت بالا و یا مناسب خودرو، نه تنها صدای دلنشین تولید می کند بلکه روی سیستم گازهای خروجی و عملکرد موتور نیز تاثیر گذار می باشد.برای بسیاری انتخاب بین منبع اسپرت 76 رنگی یا فابریک نیازمند کمی تحقیق و اطلاعات درباره تفاوت آنهاست.

قدرت بی نظیر این موتور شما را در جاده ها شگفت زده خواهد نمود به گونه ای که رده بندی این موتورسیکلت در کلاس اسپرت را تحسین خواهید نمود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن