2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

قسمت بیرونی حباب با یک لایه متخلخل از جنس پلاتین پوشیده شده و در درون آن دو نوار پلاتینی وجود دارد که به عنوا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

قسمت بیرونی حباب با یک لایه متخلخل از جنس پلاتین پوشیده شده و در درون آن دو نوار پلاتینی وجود دارد که به عنوان الکترودها به کار میروند.

قسمتی از سنسور که در درون مانیفولد دود قرار دارد، یک حباب سرامیکی زیرکونیومی است که انتهای آن روی پوسته مانیفولد پیچ میشود. اما در درون حباب، سنسور (الکترود) بین هوای محیط و دود اگزوز قرار گرفته است. اما مشکل در این سنسور باعث اختلالاتی در سیستم ECU مثل تزریق بیش از حد سوخت میشود که این تزریق بیش از حد باعث مصرف بیشتر سوخت (تا ۴۰ درصد بیشتر) میشود و هزینه ای اضافی به بار میآید.

سنسور اکسیژن به عنوان یکی از سنسور های موجود در موتور خودرو می باشد که خرابی آن باعث افزایش مصرف سوخت و درست کار نکردن موتور می شود.

منجید اگزوز ام وی ام 315 صندوق دار ارایه شده در فروشگاه اینترنتی نت خودرو اصلی و اورجینال بوده و دارای گارانتی تعویض در صورت معیوب بودن فنی قطعه می باشد.این بدان معنی است ، که قطعه مورد نظر دقیقا از لحاظ فنی معیوب باشد و در موقع نصب و یا حمل معیوب نشده باشد.

سلام، کسی در مورد قفل زاپاس، قفل رینگ،لاستیک کفی، و لاستیک صندوق عقب این ماشین تجربه ای دارد؟ تولید می کنند. بیشتر افراد بعد از مدتی به این صداهای بی ضرر عادت کرده و توجهی نمی کنند.

منبع اگزوز: این قسمت وظیفه دارد تا صدا های تولید شده از گاز ها را خفه کند و به آن خفه کن هم گفته می شود. شرکت تولید اگزوز پیا صنعت در زمینه ساخت انواع اگزوز خودروهای داخلی و خارجی فعالیت میکند.

دنبال کردن. ساخت اگزوز برای دوچرخه ، ساخت ساز ، اختراعات جدید ، افراد خلاق و باهوش ، خلاقیت ونواوری ، هنر و خلاقیت. تغییر سیستم اگزوز فابریک ماشینهای سواری به «مستقیم»، علاوه بر هزینه بالا، مشکلات زیادی را نیز در پی دارد.

ممکن است در سیستم جرقه زنی و شمع ها مشکلی باشد که منجر به احتراق ناقص می شود. به احتمال بسیار بالا یا در سیستم جرقه زنی خودرو مشکلی وجود دارد یا موتور بد کار می کند.

احتمالاً رینگ پیستون موتور خودروی شما خورده شده است و روغن به داخل سیلندر نشت می کند. بوبین قفل کننده دسته دنده در حالت پارک: از خارج شدن دسته دنده در حالت پارک جلوگیری می کند تا زمانیکه پدال ترمز فشرده شود و سوئیچ اصلی باز باشد.

این خودرو كه بیشتر رویایی به نظر می رسد تا واقعی، شتاب یک تا صدش 4.8 ثانیه می باشد. را به یک سمت می چرخانیم و غیره…

آخرین مطالب