2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

اما به طور کلی منظور از گلویی اگزوز، اولین محل اتصال منیفولد دود به بقیه قسمت سیستم اگزوز می باشد . مهم نیست

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اما به طور کلی منظور از گلویی اگزوز، اولین محل اتصال منیفولد دود به بقیه قسمت سیستم اگزوز می باشد . مهم نیست که آیا شما نیاز به exhaust parts داریدیا نیازمند سایر لوازم یدکی خودرو هستید ما هرآنچه که شما نیاز دارید در اختیارتان می گذاریم .اگزوز خودرو گازهای خروجی صرف شده از هر پورت اگزوز را جمع آوری می کند و آنها را به یک خروجی تبدیل می کند.

علاوه بر مواردی که در کانوپی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند عایق صوتی محسوب شوند از دیگر موارد این است که تکنیک های لایه بندی نیز باید به درستی اجرا شوند تا قابلیت انعکاس صدا به درون کانوپی به وجود بیاید.

مبدل کاتالیزوری مورد استفاده در اگزوز اتومبیل ها، کاربرد جدیدی از کاتالیزور سطحی می باشد. کاتالیزور بخشی از سیستم اگزوز و خروجی گازهای خودرو می باشد. هنگامی که شما گاز را گرفتار می کنید و در مقابل صندلی فشار می آورید، می توانید قدرت افزایش را احساس کنید.

نامگذاری محصولات پژو با اعداد، وضعیت موتور و بدنه را نشان می دهد به شکلی که عدد اول کلاس بدنه و عدد دوم کلاس موتور است. بنابراین در بیشتر صنایع به خصوص صنایع فلزی این امر بسیار حائز اهمیت می باشد.

تولید می کنند. بیشتر افراد بعد از مدتی به این صداهای بی ضرر عادت کرده و توجهی نمی کنند. کربن مونوکسید و هیدروکربن های حاصل از سوخت های نسوخته موجود در دود اتومبیل، از آلاینده های خطرناک هوا می باشند.

مخلوط سوخت و هوا بیش از اندازه غنی است. در کل تمامی این فرایند ها برای بهبود و عملکرد بهتر خودرو و حس رضایت و لذت از رانندگی می باشد. کاتالیزور پایین ام وی ام 315 قسمتی از سیستم خروجی گازهای خودرو MVM 315 محسوب می گردد که کارکرد آن در آلایندگی گازهای خروجی خودرو اثر مستقیمی می گذارد.

4. صفحه برشی : صفحه ای در قسمت خروجی اگزاست که مانع از ورود هوای خروجی به داخل حلزونی می گردد.

صدای اتومبیل می تواند کمک کند مشکلات موجود را پیدا و حل کنید. در زیر با چند نمونه از این صداها آشنا می شویم. با توجه به این تغییرات دمایی، در بلند مدت واشر سرسیلندر میتواند کیفیت خود را از دست داده و به اصطلاح عامیانه، بسوزد.

نكته مهم اينكه در حق الناس اگر به فرد صاحب حق دسترسي نداريد يا دسترسي داريد، ولي ممكن است با حلاليت طلبيدن مشكلي براي شما يا او پيش مي ايد لازم نيست حضورا حلاليت بطلبيد.

شنیده شده مانند صدای انفجاری بلند داخل اگزوز خودرو باشد پدیده بکفایر اتفاق افتاده است. اما در درون حباب، سنسور (الکترود) بین هوای محیط و دود اگزوز قرار گرفته است.

آخرین مطالب