2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

کانوپی همچنین باعث می شود که ژنراتور در محل ایمنی محصور شود. در این مقاله هدف ما ارائه اطلاعاتی در این مورد ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

کانوپی همچنین باعث می شود که ژنراتور در محل ایمنی محصور شود. در این مقاله هدف ما ارائه اطلاعاتی در این مورد است که امیدواریم برای مخاطبان عادی و همچنین متخصص جذابیت داشته باشد.

۱-منبع اگزوز ساده که یک منبع تو خالی می باشد که صرفا ضربات اگزوز را گرفته و تاحدودی صدای کوبش را از خروجی اگزوز حذف خواهد کرد در این نوع اگزوز اثری از طراحی خاص و عایق نیست و صرفا به دلیل حالت مخزنی که دارد صدای کوبش موتور را حذف میکند .

3. سنجش ژنراتور - صفحه کنترل برای اندازه گیری جریان و ولتاژ خروجی و فرکانس ژنراتور دارای نمایشگر است. 2021-6-21 برای اینکه انرژی این شفت به چرخ های خودرو منتقل شود ، نیاز به سیستم انتقال قدرت می باشد.در خودرو ها این شفت خروجی از موتور وارد مجموعه ای به اسم کلاچ می شود.

همانطور که در مقاله “صداگیری ژنراتور های دیزلی و گاز سوز ” و در مقاله “نکات مهم در خرید کانوپی سایلنت” توضیح داده شد یکی از روش های مهم در کاهش صدای دیزل ژنراتور و یا ژنراتور گاز سوز استفاده از سایلنسر اگزوز می باشد ولی در انتخاب و خرید سایلنسر نیز باید نکاتی مد نظر قرار گیرد که تفصیل توضیح داده خواهد شد .

تولید کنندگان مختلف از ویژگی های متنوعی برای ارائه کنترل پنل های ژنراتورهای خود برخوردار هستند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی هستند که در زمینه تولید موتورسیکلت فعالیت میکنند. هر چقدر که از این چراغ فاصله داشته باشید روشنتر به نظر میرسد و اگر درست رو به روی آن ایستاده باشید انگار که خاموش است.

در نتیجه میتوان گفت که موتور سیکلت برقی انتخابی مقرون به صرفه برای خرید است. حسين از مازندران،بابل 40-سلام من سمندEf7 مدل۹۰داشتم حدود يکسال از روزي که خريدم فقط برام خرج داشت روغن ريزي.کم کردن روغن .سوختن واشرسرسيلندر.وآخرقفل کردن موتور اصلا نميدونم روغن ماشين کجا رفته بودخلاصه ماشين خوبي نيست .من ظاهر دنا رو دوست دارم ولي ازموتورش مي ترسم/فائق 41-سلام، من سال90 يه سمند EF7 از نمايندگي تحويل گرفتم ، دومين روز ديدم روغن ريزي داره بردم نمايندگي شهرستانمون گفت از اويل ماژول هست و ما پکينگش را نداريم، رفتم نمايندگي يزد گذاشتن توي نوبت و هفته بعدش خبرم کردن رفتم پک کامل تعويض شد ولي فرداش بازهم روغن ريزي داشت، مجدد رفتم همونجا گفتن اينبار بايد پکينگ و رادياتور اويل ماژول تعويض بشه ، چند روز بعدش اينکار هم انجام شد ومجدد روغن ريزي داشت، مجدد رفتم و اينبار يه هفته ماشين را خوابوندن و گفتن کلا اويل ماژول بايد تعويض بشه، اينکار را انجام دادن و الحمدلله مشکل رفع شد.

۳-سوپر سایلنسر ,این نوع از اگزوز از ترکییبی از اگزوز سه مخزنه و عایق صداگیر در جداره داخلی اگزوز می باشد در این نوع از اگزوز ها علاوه از کاهش صدا از طریق برخورد جریانات هوایی از خروج صدا از طریق ارتعاش بدنه اگزوز هم جلوگیری میکنند .البته عایقی که در جداره این نوع از اگزوزه ها استفاده می شود علاوه بر بحث صدا ,دمای جداره بیرونی اگزوز را هم به شدت کاهش می دهد که تاثیر مهمی در کاهش دمای محیط خواهد داشت و البته که از انتقال حرارت اگزوز به تجهیزات جانبی موتور نیز جلوگیری خواهد کرد .

بنابراین گرفتگی بیش شبکه ها هم موجب خرابی کاتالیزور و هم عامل کاهش راندمان موتور خواهد شد. 2. سنسورهای موتور - سنسورهای مختلفی حاکی از پارامترهای مهم مانند فشار روغن ، دمای خنک کننده ، ولتاژ باتری ، سرعت چرخش موتور و مدت زمان کار ژنراتور است.

در سیلندرها به طور ناگهانی تا دمای 2400 درجه سانتی گراد گرم می شود. بازرگانی ایمن یدک بزرگترین توزیع کننده واشر گلویی اگزوز Jac J5 در تهران و سایر شهرستان ها می باشد. اندازه گیری و نظارت مداوم این پارامترها باعث می شود که ژنراتور در صورت خرابی هر یک از این سنسور ها یا تجاوز از حد آستانه مربوطه خاموش شود.

علاوه بر این، خودرو سری ۴ گرن کوپه بی ام دبلیو، در ۷.۳ ثانیه شتاب گیری صفر تا صد را انجام دهد. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راه حل درمان را در منزل به شما بگویند. ژنراتور را هنگام کار کنترل می کنند و در صورت لزوم به طور خودکار ژنراتور را خاموش می کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن