2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

گلگیر رنگ فابریک موجوده حدوده 200 هزار قیمت میخوره ولی اگر به فکر این هستید که با تعویض گلگیر رنگ فابریک خودر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

گلگیر رنگ فابریک موجوده حدوده 200 هزار قیمت میخوره ولی اگر به فکر این هستید که با تعویض گلگیر رنگ فابریک خودروتون افت قیمت نداره کاملا در اشتباهید چون نقطه جوش ها در اطراف بدنه زمان نصب گلگیر مشخص میباشند.

برای محکم نگه داشتن صدا خفه کن اگزوز در یک نقطه لنگر محکم روی قاب یا موتور دوچرخه ، حتماً از بند پشتیبانی شده استفاده کنید.

سایر قطعات ورقی بدنه از قبیل دماغه جلو و شبکه کامل و کلاهک هواکش و اگزوز قابل ارائه با قیمت مناسب می باشند. از همه چیزهای عجیب و غریبی که هنگام رفتن به پمپ بنزین در شب با آنها روبرو می شوید آگاه باشید.

قیمت درب ال 90، 210 هزار.حتما درب رنگ فابریک برتر از درب خام میباشد.بله موجوده. قیمت درب عقب و رنگ فابریک 210 هزار تومان.

من یک درب عقب پراید صبا (سمت راننده) با رنگ نقره ای فابریک کارخانه میخواستم. همچنین اگه شاهدی دارید که شاهد صحنه برخورد با توجه به ضربه خوردگی در بدنه خودرو شما و شخص مقابل حتما مامور راهنمایی و رانندگی قادر به فهمیدن این مسئله هستند و ضربه ای هم به خودروی مقابل خورده که مشخص هست روی بدنه خودرو مقابل.

کیت اگزوز ریموت دار حرفه ای اسپرت raoofictc لوازم . شما اول یه صدا خفه کن به علاوه یه کاتالیزور اگزوز برای موتورهاتون بزارید, بعد ناله سر بدید. گرم شدن بیش از حد موتور و احتراق ناقص سبب تغییر گازهای خروجی و افزایش حرارت آنها شده و در نتیجه کارکرد کاتالیزور را مختل میکند.

قیمت اتاق از 18 تا 20 میلیون در فروشگاه های قطعات خودرو بفروش میرسند. با سلام.قیمت بین ۱۵ الی ۱۷ میلیون تومان میباشد.لطفا برای تهیه به فروشگاه های بدنه خودرو مراجعه نمایید.

لطفا برای تهیه به مراکز نمایندگی های سایپا و یا فروش قطعات بدنه خودرو مراجعه نمایید. راهنمای آموزش سیمان, اگزوز فن کار گذارید تا مکش, های ذکر شده بالا در کارخانه با . سپس برای افزایش جذابیت های بصری محصول، روی بدنه آن را با دیگر متریال های صنعتی همچون استیل که از مقاومت بالایی در برابر حرارت، فشار و همچنین ضربه نیز برخوردار است، می پوشانند.

2) مقداری از گاز تخلیه شده توسط شیر را به لوله اصلی اگزوز با قطر داخلی به اندازه کافی بزرگ هدایت کنید.

در این صورت باید آب موجود در پیاله را تخلیه نمود. با توجه به زمان آتش سوزی موتور و گیربکس به دلیل روغن و آلیاژ به کار رفته حتما پیستونها و سوپاپها بر اصر گرمای شدید جام کرده اند و این موتور و گیربوکس حتما نیاز به تغییر در صورت لزوم میباشد.حتما با توجه به زمان سوختگی نیازمند تغییرات همه قطعات داخل کاپوت میباشید و هزینه بالایی نسبت به آن باید پرداخت کنید که با استفاده از بیمه بدنه همه هزینه ها را بیمه پرداخت میکند.الان خودروی شما به عنوان خودروی فرسوده محسوب میشه و ارزش مالی چندانی نخواهد داشت.بر اصر ذوب شدن آلیاژ آن بهتر است قید بازسازی آن را در صورت لزوم بزنید.

آخرین مطالب