چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

2) مبدل های کاتالیستی مبتنی بر واکنش های سه مرحله ای: طی این واکنش، پس از اکسیداسیون اکسیدهای نیتروژن به گاز

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

2) مبدل های کاتالیستی مبتنی بر واکنش های سه مرحله ای: طی این واکنش، پس از اکسیداسیون اکسیدهای نیتروژن به گاز نیتروژن و اکسیژن، مونو اکسید کربن و هیدروکربن های ناشی از احتراق ناقص سوخت، به دی اکسید کربن و آب تبدیل می شوند.

هم چنین در خودروهایی که دارای فشار شکن سوخت هستند، خرابی این قطعه منجر به عبور بیش از حد بنزین از ریل و مسیر سوخت به باک میشود که باز هم باعث کمبود میزان سوخت در مسیر خواهد شد.

سواری خودرو اسپرت است و هندلینگ خودرو هم رضایت بخش است. عملکرد خوب کاهش نویز به این معنی است که در محدوده فرکانس نویز تولید شده کاهش نویز کافی وجود دارد. این سیستم هرگز به اندازه کافی داغ نمی شود .

اندازه نویز مربوط به سرعت اگزوز ، حجم اگزوز و شکل مجرای اگزوز است. هنگامی که شیر برقی برای تخلیه هوا به بیرون باز می شود ، صدای اندازه گیری شده 1 متر با خروجی شیر برقی فاصله دارد.

200Hz است. صدایی با همان عدد دسیبل بسیار بیشتر از سر و صدای با فرکانس پایین است. وقتی گاز دارای گرداب یا تغییر ناگهانی فشار باشد ، باعث لرزش گاز می شود که همان صدای آیرودینامیکی است.

دیاول ۱۲۶۰ لامبورگینی با استفاده از همان زبان طراحیای طراحی شده است که خودروی سوپراسپرت را متمایز میکند؛ بنابراین ما عناصری که مشخصههای اصلی دیاول هستند را از نو طراحی کردهایم. همانطور که انتظار میرفت، این موتورسیکلت بر اساس دیاول ۱۲۶۰ S ساخته شده و بنابراین به پیشرانهٔ ۱.۳ لیتری آشنایی مجهز است که ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

در این حالت استانداردها معمولا رعایت میشوند و مزیتهایی نیز دارد که در بالا گفته شد. خوشبختانه خودروی مورد بررسی به رنگ نقره ای بود و در نور ملایم آفتاب تمام ابعاد و خطوط طراحی آن واضح دیده می شد.

موردی که بیشتر از هرچیز به طراحی سنتی رقبای با سابقه اي همچون فورد موستانگ، شورولت کامارو یا ب ام و سری3 برمیگردد.

درنتیجه، بدنهٔ دیاول به رنگ سبز Gea درآمده و تضاد جذابی را با فریم طلاییرنگ ایجاد کرده است. این دیاول لامبورگینی همچنین به سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم Öhlins، تک بازوی عقبی آلومینیومی و سیستم ترمز برمبو هم مجهز است.

رینگهای ۱۷ اینچی فورجکاری شده و نشانهای ۶۳ که ادای احترامی به تأسیس لامبورگینی در سال ۱۹۶۳ است هم از دیگر ویژگیهای این دیاول ویژه هستند. این خودرو پرنده که پگاس نام دارد میتواند تا ارتفاع ۳ هزار متری سطح زمین پرواز کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن