چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

قیمت انواع اگزاست فن با توجه به ظرفیت دستگاه متغیر می باشد. اندازه گیری پارامترهای خروجی از اگزوز بوسیله دستگ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

قیمت انواع اگزاست فن با توجه به ظرفیت دستگاه متغیر می باشد. اندازه گیری پارامترهای خروجی از اگزوز بوسیله دستگاه سنجش آلودگی وسایل نقلیه بنزینی صورت گرفت و داده های به دست آمده توسط نرم افزار SPSS و آزمون تی مستقل در سطح اطمینان 5 درصد مورد آنالیز آماری قرار گرفت و در نرم افزار Excel رسم نمودارها صورت گرفت.

البته یک پله بالاتر از موتورهای هندی جای میگیرد. این طراحیهای زیبا فقط مختص نمای بیرونی مگلی نیست و راننده هم در حین هدایت موتورسیکلت از یک صفحه سنجشگر (سرعتسنج، کیلومتر شمار و…) دیجیتالی زیبا بهره میبرد.

علی آقا این کار چقدر هزینه داره؟ برای این کار باید هدفی را مشخص کنید. ایسنا- یک کارشناس خودرو با هشدار شیوع برداشتن کاتالیست کانورتور اگزوز خودرو در میان جوانان تاکید کرد: این کار میتواند آسیب زیادی به موتور خودرو وارد کند.

از جمله مزایای حذف کاتالیزور این است که شتاب خودرو کمی بالاتر از حد معمولی میرود. راهحل این مشکل استفاده از موتورسیکلتهایی است که از سیستمهای مایع خنک بهره میبرند. شاید اولین چیزی که با دیدن این تیتر نسبتاً عجیب غریب به ذهنتان خطور کند، این باشد که با وجود قانونی بودن و پلاک شدن موتورهایی با این حجم،۲۵۰ سیسیهایی هستند که پلاک نمیشوند.

در ایران موتورهایی با حجم بیشتر از ۲۵۰ سیسی و ۲۵۰ سی هایی که بیش از دو سیلندر دارند، اجازه پلاک شدن و تردد ندارند؛ البته اگر این موتورها قانونی وارد کشور شده باشند، میتوانید با عضویت در هیئت موتورسواری استانتان و دریافت مجوز تردد، پنج شنبه - جمعهها را با خیال راحت و عدم ترس از توقیف موتورسنگین خود، در مسیر خانه تا پیست رانندگی کنید.

اما خاصترین ویژگی ظاهری مگلی ۲۵۰ را میتوان طراحی اگزوز آن دانست. بنلی از حجم و قدرت موتور بیشتری نسبت به موتورسیکلتهای هندی (نظیر باجاج پولسار و آپاچی) برخوردار است و طراحی زیبا و مدرنی نیز دارد.

تبصره 3 ـ متخلفين از اين مقررات ضمن الزام به اجراي تبصره 2 ملزم به پراخت حداكثر جريمه قانوني تخلف عدول از مقررات و پرداخت خسارت وارده به راه ميباشند كه توسط سازمان راهداري و حمل و نقل جادهاي برآورد خواهد شد.

محصولات شرکت نورا به دلیل جنس و کیفیت ساخت بالایی که دارند به راحتی تا چند سال روی خودروی شما دوام آورده و هیچ یک از مشکلاتی که در بالا ذکر شد را بروز نمیدهند. جک S5 که ابتدا با نسخه دستی و موتور 2 لیتری توربو عرضه شد و قدرت و کشش بالای پیشرانه این خودرو و همچنین چهره به روز نسبت به رقبا (مخصوصاً در زمان عرضه) توانست نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند و کرمان موتور را به فروش قابل توجهی برساند.

به خصوص اگر خودرو مدل قدیمی بوده یا خودرویی که مسافت زیادی را پیموده باشد، خریداری کرده باشند. تمامی شرکتهای معروف خودروسازی با قوانین آلودگی صوتی و محیط زیست که روز به روز شدیدتر می شود مواجه اند و مشاهده می شود که سعی به رعایت این قوانین دارند.

در مورد دستمزد نیز گفتنی است جدای از انعامی که باب شده است مشتری به کارگرها بدهد، تمامی مراکز فنی تعمیر اگزوز نرخ ثابتی نداشته و نمیتوان در این مورد با قاطعیت سخن گفت، اما همین قدر بدانید که هزینهای بین 30 تا 200 هزار تومان، تنها دستمزد، تعمیرکار اصلی بوده که این قیمت برای خودروهای چینی و در مرحله بعد خودروهای کرهای تا دو برابر نیز افزایش پیدا میکند.

آخرین مطالب