بین این روغنها دو نوع روغن از نظر مصرف عمومی بیشتر از سایر روغنها مورد استفاده موتورها قرار میگیرند، که آنها را روغن زمستانی با درجة غلظت 30 و روغن تابستانی با درجة غلظت 40 میشناسیم ، بطور مثال اگر در زمستان از روغن تابستانی استفاده شود به دلیل سفت بودن یا زیادی غلظت، فشار روغن موتور بالا رفته و برعکس اگر در تابستان از روغن زمستانی استفاده شود، فشار روغن پائین خواهد آمد که در موتورها به وسیلة درجة فشارسنج روغن نشان داده میشود.
بهعلت قیمت بالا و همچنین محدودیت منابع فلزات گرانبها، تلاش برای پیدا كردن تركیب كاتالیست های متفاوتی در حال انجام میباشد تا استفاده از این فلزات را در مبدلهای كاتالیستی به حداقل رسانده یا جایگزین آنها شود.
باک این موتورسیکلت یکی از بهترین و با کیفیت ترین باک های بازار بوده و دارای 2 لایه میباشد و دوام باک را چندین برابر میکند و در صورت بروز حادثه میتواند در برابر ذربات به خوبی دوام بیاورد و با روکش رنگ روغن خود در برابر شست و شو به وسیله کارواش بسیار مقاوم است و با طراحی زیبای خود و مجهز بودن به سیستم قفل مدرن سویچ، باک خود یک برتری نسبت به تمامی موتورسیکلت های درون بازار است.
به طور مثال: درجه حرارت هوا، درجه حرارت مایع خنک کننده موتور، موقعیت دریچه گاز، جریان هوا و بار موتور که برای اندازه گیری تمامی این عوامل، سنسورهای دیگری وجود دارند.
به طور کلی اﮔﺰﻭﺯﻫﺎ ﺍﺯ ﺳﻪ ﺑﺨﺶ ﺍﺗﺼﺎﻝ ﺑﻪ ﻣﻮﺗﻮﺭ، ﻣﯿﺎﻧﯽ ﻭ ﺍﻧﺘﻬﺎﯾﯽ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽﺷﻮﺩ. ایجاد این تغییرات در بالانس سوخت سبب ایجاد یک مخلوط سوخت متعادل شده کــه تا حدی به شرایط ایدهال نزدیک است.
• سنسور اکسیژن در حقیقت مقدار اکسیژن نسوخته در اگزوز را نشان می دهد و معادل میزان اکسیژن نسوخته ولتاژی تولید می کند که در کمترین غلظت اکسیژن، معادل ۰٫۱ ولت و در بیشترین غلظت، معادل ۰٫۹ ولت است کــه مقدار آن با غنی شدن مخلوط سوخت و هوا افزایش می یابد.
ECU نیز با افزایش پالس پاشش هر انژکتور نسبت به پیام دریافتی واکنش نشان داده کــه نتیجهء این امر تزریق سوخت بیشتر در درون مـــوتور است. کل این فرآیند، حلقهء کنترل فیدبک سوخت است و این امکان را به خودروهای امروزی می دهد کــه حداقل آلاینده ها را ایجاد نمایند.
در واقع هوندا برای رقابت با حریفان هم وطن خودش نیاز به یک موتورسیکلت خاص داشت و به همین خاطر به کمک طراح معروف خود یعنی Shoichiro Irimajiri اقدام به طراحی این موتورسیکلت کرد.
گرمای این گازها انقدر زیاد است که با دمای کوره ذوب فلز هم برابری می کند. ECU با دریافت دو گزارش از این دو سنسور هم میزان سوخت را بهتر کنترل می کند و هم از صحت و کیفیت کاتالیست اطلاع پیدا می کند.
در واقع این حسگر میزان غنی(اکسیژن کمتر) یا رقیق بودن(اکسیژن بیشتر) نسبت سوخت به هوای ارسال شده به موتور را اندازهگیری میکند.
مقالات مشابه
- درآمد دلاری از دراپ شیپینگ - سجاد تن ایکس
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- دانلود آهنگ
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- پلتفرم های سازگار با کفش بالنسیاگا کفش بالنسیاگا
- عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی