چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟

اما نمیشه هم گفت که میره روی 13.5 یا همون 13! میبینی طرف منبع اش پاره شده درحین راه که داره میره اگزوز سازی ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اما نمیشه هم گفت که میره روی 13.5 یا همون 13! میبینی طرف منبع اش پاره شده درحین راه که داره میره اگزوز سازی اینقدر به ماشینش گاز میده ؛درحالی که واسه یه عابر پیاده سرعتی آنچنانی نداره و فقط صدا داره، اما از خودش بپرسی میگه خیلی ماشین بهرت راه میرفت!

دسته نگهدارنده سرنشین عقب درون ظاهربسیـار با کیفیت مـی باشد اما با کمـی دقت خواهید دریـافت کـه جنس آن از نظر ساخت از آلومـینوم خشکه مـی باشد و دارای کیفیت متوسطی نیز مـی باشد.

منبع های چینی فقط از یک اصل استفاده میکنن که اونم منبع با لوله مستقیم هست! آویزهای لاستیکی قدیمی را از وسیله نقلیه برداشته و جایگزین آنها را با آویزهای جدید قرار دهید.

رنگ آن نیز ممکن است کمی به آبی بزند.این مشکل با زمان زیاد می شود و میزان دود، وخامت اوضاع را بیان می کند. خارج از مرکز دو اتاق - دارای محفظه ای با تیغه است و تقریباً مانند یک تک یاخته عمل می کند.

حسگرهایی از قبیل فشار هوای محل ورود، جرم هوای محل ورود اکسیژن و دمای آب دلیل گزینش کننده اندازه سوختی میباشند که قرار است بوسیله انژکتورها در محیط احتراق پاشیده شوند؛ اما کثیفی استِپر موتور و نشتی انژکتور نیز میتواند منجر به ساخت دود سیاه شود.

از این مورد فقط جهت هدایت گاز و دود حاصل از احتراق سوخت موتور به بیرون و کاهش صدای موتور تا حدود ۱۰ دسیبل استفاده می گردد.

اما تاثیر یه منبع با فیلتر ویه سری کارهائی که بعضی از دوستان در حد استیج 1 انجام میدن باز بهتر هست! مواد بکار رفته هم که میشه همون عمر منبع ها که اینم باز گفته میشه منبع های کم کیفتی تر و ارزون تر زودتر زنگ میزنن وپوسیده میشن!

تشخیص دود سیاه به طور معمول دوچندان معمولی بوده و روش رفع آن هم نسبت به سایر راحت تر و کم هزینه تر است. ارتقا مصرف سوخت یکی از پیامدهای دارای اهمیت تشکیل دود سیاه است که علاوه بر آلودگی زیست محیطی به نوعی پول شما را نیز تخت گاز دود می کند.

در خودروهای کاربراتوری هم در صورت تهیه نبودن مدارهای عجله و یا این که بدور آهسته و یا این که روزنه ساسات نقص تولید دود سیاه پیدایش خواهد کرد. که اینجا این قضیه پیش میاد در چه حدی! همین طور علت صدای پت پت از اگزوزز را باید در چه عواملی جستجو کرد؟

حالا اینکه 0-100 مثلا فلان ماشین رو از 13 بیاره روی 9 خوب یقینا این یه حرف اشتباهی هست! بازار دست دوم جنسیس کوپه چندان خوب نیست. از همون دوستی بپرس توی پی ام که چند پست بالاتر صدای جنسیس رو گذاشته!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن