چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟

او کارکرد دستگاه خود را اینگونه شرح میدهد که از ساختار شیمیایی که در درون انباره اگزوز قرار داده است برای تصف

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

او کارکرد دستگاه خود را اینگونه شرح میدهد که از ساختار شیمیایی که در درون انباره اگزوز قرار داده است برای تصفیه هوا استفاده میکند. درب کانکس سایلنت دیزل باید دارای ابعاد و شرایطی باشد که بتوان دیزل را به درون سازه برده و یا از آن خارج کنیم.

کف کانکس به دلیل وزن بسیار بالای ژنراتور می بایست با تیر آهن های نمره 16 بصورت قید های عرضی در فاصله های 60 سانتیمتر بوده که به کلاف دور کانکس که آن نیز از نوع تیر آهن نمره 16 می باشد بصورت ممتد جوش شود .

البته میتوان قید های میانی را بجای تیر آهن از ناودانی نمره 16 سنگین نیز کار کرد. ستون ها و قلاب های کانکس سایلنت دیزل می بایست از ناودانی های نمره 14 سنگین باشد تا بتواند کانکس را همراه دیزل به وسیله جرثقیل از زمین بلند کرده و در برابر بار زیادی که به آن متصل است دچار آسیب نگردد.

بهتر است قبل از اقدام به ساخت نقشه هایی برای این کار تهیه گردد تا از خطا های احتمالی در فرآیند تولید جلوگیری شود.کانکس راکو یکی از تولید کنندگان تخصصی کانکس سایلنت دیزل در ایران می باشد.

دیزل ژنراتور پرکینز 70kVA دیزل ژنراتور پرکینز: موتور دیزل پرکینز ساخت انگلستان، چهار سیلندر مدل 1104A-44TG کوپله شده با ژنراتور مکالته ایتالیا به قدرت kVA 70 برابر kW 56 در 1500 دور به همراه تانک سوخت داخل شاسی و اگزوز باتری با تابلوی برق manual و کلید اتوماتیک اروپای غربی و هشت عدد خروجی سه فاز .

كليه محصولات نيم ساخته و محصولات ساخته شده در محل پيمانكاران و يا تامين كنندگان بايد مطابق روش اجرايي «فرايند تاييد قطعه نمونه» اين شركت و به منظور تصديق، مناسب بودن ساخت در توليد قطعات و محصولات نمونه در دو مرحله تاييد نمونه هاي اوليه (7-10 نمونه) و تاييد يك روز خظر (حداقل 100 نمونه) مورد تاييد از طرف نمايندگان كيفي، فني توليدي و مهندسي قرار بگيرد و سپس اقدام به توليد انبوه گردد.

برای طراحی و تولید کابین صداگیر نیاز به اطلاعات فنی دستگاه یا ژنراتور مورد نظر می باشد تا بتوان ابعاد سازه ، درب ها ، محل قرار گیری اگزوز و تابلو هاب برق را در نظر گرفت. در حین نمناک شدن هوا، رطوبت باعث می­شود لقمه­های ترمز به آرامی متورم شود.

22 - قصور از روشن کردن چراغ در موقع لزوم . این پژوهش با استفاده از نمونه گیری تصادفی سیستماتیک داده های 320 خودروی مراجعه کننده به مرکز معاینه فنی ولیعصر شهر شیراز در مدت 5 ماه انجام شد. به گفته ی یکی از نمایندگی های تویوتا معمولا ناک زمانی اتفاق می افتد که خود شمع نیز می خواهد جرقه بزند و به این ترتیب دو احتراق با هم در داخل محفظه ی احتراق ایجاد می شوند و با یکدیگر تداخل می کنند، چنین موردی فشار و تنش زیادی را به موتور وارد می کند که صدای آن را می توان از بیرون نیز شنید.

دیزل ژنراتور سایلنت دیزل ژنراتور ها و موتور برق ها و اصطلاحا ژنراتورهای برق می توانند دارای یک کاور یا اصطلاحا کانوپی ( کاناپی ) باشند. بهترین نوع کانکس برای کانکس سایلنت دیزل از نوع ساندویچ پانل می باشد که به دلیل استفاده از عایق پلی اورتان قابلیت صدا گیری خیلی زیادی داشته و بخوبی صدای ژنراتور را کاهش می دهند.

ممکن است سر سیلندر جرم گرفته و احتیاج به جرم زدایی داشته باشد . انژکتور سوخت ممکن است کثيف شده باشد. اگر نوک اگزوز از لوله آن بزگتر باشد ممکن است صدا را تقویت کند.

آخرین مطالب