چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟

نصب این محصول با توجه به سایز استاندارد قطر 6 سانتیمتری ، نیاز به هیچ گونه برشکاری و یا تکنسین ماهر ندارد و ب

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

نصب این محصول با توجه به سایز استاندارد قطر 6 سانتیمتری ، نیاز به هیچ گونه برشکاری و یا تکنسین ماهر ندارد و با پیچ و گیره ای که در محل نصب اگزوز قرار دارد به راحتی توسط خودتان قابل نصب می باشد .این محصول قابل استفاده برای کلیه خودروهای داخلی و وارداتی می باشد.

اگر قصد خرید قفل پدال برای خودروتان را دارید ما پیشنهاد میکنیم سری به مقاله قیمت انواع قفل پدال بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید . چنانچه خواندن این مقاله را برایتان رضایتبخش بود توصیه میکنیم دیگر مقالات ما در زمینه علل روشن نشدن ماشین در هوای سرد و علت لرزش خودرو را نیز بخوانید.

علت کم کردن آب رادیاتور در خودرو را در بخش بعدی این مقاله توضیح خواهیم داد و شما راننده عزیز ابتدا باید از علائم کم کردن آب رادیاتور خودرو اطلاع داشته باشید که اگر با نشانه های کم شدن آب رادیاتور ماشین آشنا نباشید و خیلی خوش شانس باشید، کم کردن آب رادیاتور به سوختن واشر سرسیلندر منتهی شود و در صورتی که با رادیاتور بدون آب رانندگی کنید منجر به سوختن موتور خودرو و گریپاژ کردن پیستون ها شود که در این صورت یک خرج چند میلیونی روی دست شما خواهد زد.

ولی اگر همیشه از اگزوز دود آبی میاد، روغن سوزی مربوط به ضعیف شدن رینگ پیستون میشه. اینکه با عوض شدن روغن جدید، دیگه دود نمیاد، به این دلیله که روغن جدیدت هنوز شل نشده و روغن سوزی کمتری اتفاق میفته.

باید موتور باز بشه و رینگ ها عوض بشن. نقاط ضعف: حرارت موتور که میتواند پای راکب را آزار دهد، استهلاک تقریبا بالاتر از سایر رقبا به ویژه در نسخه دو سیلندر. در این مرحله دو طرف قطعه جهت اتصال به اگزوز یا سایر قطعات مربوطه فلنج شده ( لبه دار شده ) و در نهایت قطعه ساخته شده به مرحله کنترل کیفیت و انبار می رود .

اگر صبح ها موقع استارت زدن، کمی دود از اگزوز میاد، و بعد قطع میشه، مربوط به گیت سوپاپ میشه.

ولی روغنی شدن، و دود آبی مربوط به روغن سوزیه. علت دوده زدن مربوط به تنظیم نبودن ترکیب سوخت و هواست.

رگلاتور تنظیم فشار روی ریل سوخت: در ۲۰۶ رگلاتور در داخل باک است و فشار سوخت را در پشت انژکتور بتا ۳ بار ثابت نگه می دارد. وجود این فلزات باارزش موجب شده است که کاتالیست ها مورد توجه افراد بازیافت کننده قرار بگیرند، البته تولیدکنندگان از این وسیله بسیار تولید می­ کنند و به همان اندازه نیز با توجه به آماری که بدست آمده است، نشان می­ دهد که بازیافت کانالیزور با افزایش رو به ­رو است.

در اکثر موارد همراه با آب خروجی از لوله اگزوز دود سفید نیز خارج میشود که این مسئله به شما کمک میکند تا مشکل را راحتتر تشخیص داده و با توجه به آن تعمیر کنید و در کل وجود دود سفید از این لحاظ خوب است.

در لولههای مکش نشتی وجود دارد. منیفولد و تمام قطعاتی که به آن مرتبط هستند را کنترل کنید تا نشتی نداشته باشند. چرا موتور های بنلی تا این حد محبوب شدند؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن