واشر بغل اگزوز پراید ، فروشگاه اینترتی قطعات ماشین و لوازم یدکی یدکی فوری

نصی این گونه سیستم ها در قوانین راهنمایی کاملا غیر قانونی بوده و جریمه دارد. یکی از این مشکلات ریپ زدن ماشین

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

نصی این گونه سیستم ها در قوانین راهنمایی کاملا غیر قانونی بوده و جریمه دارد. یکی از این مشکلات ریپ زدن ماشین در حین حرکت است که می توان بدون اینکه نیاز به افراد متخصص باشد آن را برطرف نمود .

دلیل بیست و پنجم : اگر قصد دارید به آب رادیاتور ضدیخ اضافه کنید سعی کنید حتما مخلوط آب و ضدیخ را در یک بشکه کاملا همگن کنید و بعد مخلوط رو درون خودرو بریزید. دود سفید: دود سفید نشانه این است که آب یا ضد یخ موجود در رادیاتور با بنزین مخلوط شده است.

در این مورد هم میتوانید باز اضافه کردن آب یا ضد یخ به رادیاتور، از جوش آوردن موتور جلوگیری کنید ولی عاقلانهترین کار این است که در اسرع وقت به تعمیرگاه بروید. اگر دود از زیر کاپوت خارج میشود، به معنای این است که به خروج دود سفید از اگزوز بیتوجهی کردهاید و حالا موتور جوش آورده است.

البته میتوانید مرتب روغن سر ریز کنید تا واشر سرسیلندر نسوزد (و این خطر وجود خواهد داشت که خساراتی جدی به موتور وارد شود) ولی عاقلانهترین کار این است که اتصالات فرسوده یا قطع شده را تشخیص بدهید و آنها را تعمیر کنید.

مواد اولیه استفاده شده در ساخت کابین، گرچه نسبت به نسل قبلی بهبود یافته، اما هنوز هم کیفیت این مواد به اندازه ای نرسیده که توان رقابت با همتایان اروپایی خود را داشته باشد. در این حالت معمولا روغن کم نمیکند و در موقعی که موتور پر گاز کار میکند، دود قطع میشود.

وقتی در همه شرایط موتور ریپ می زند احتمالامسیر خروج دود گرفتگی دارد . ممکن است از قسمت جلو یا عقب خودرو دود خارج شود که در هر دو صورت نشانه خوبی نیست.

دود آبی: معنای دود آبی این است که روغن از مسیر معین خودش در داخل موتور خارج شده است و به همراه بنزین در حال سوختن است.

در این گونه موارد، معمولاً اگزوز دودهایی رنگی متساعد میکند تا شما را متوجه وجود یک مشکل بکند. قدرت موتور آنچنان است که زمان تعویض دنده از 2 به 3 نیز دوباره شما را به صندلی می چسباند و غرش اگزوز لبخند رضایت را بر لبان شما نقش خواهد بست.

در نهایت اینکه وقتی عمل احتراق و فعل و انفعالات مربوط به بنزین در موتور و سیلندرها انجام شد، بخشی از هیدروکربن نسوخته، منوکسید کربن و دیاکسید کربن وارد منیفولد یا هدرز میشود. در اتومبیل، شمع ابزاری است برای انتقال جرقههای متناوب برق داخل سیلندرها که در انتهای سیلندر و روی سرسیلندر در موتور اتومبیل نصب میشود و برق موتور که با حرکت متناوب دلکو به سر شمع ها میرسد، طوری تنظیم شده که به هنگام فشردگی بخار بنزین در انتهای سیلندر جرقهای از انتهای شمع ساطع شده، باعث انفجار بنزین و حرکت موتور میگردد.

معنای کاربردی میل لنگ عبارتست از یکی از قطعات موتور که باعث می شود قدرت چرخشی تولید شود. در زیر علت ریپ زدن زدن موتور خودرو را به زبان ساده بیان کرده ایم و سعی نموده ایم با توجه به پیچیدگی ها و گستردگی های خودرو این مبحث به سمت پیچیدگی پیش نروند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن