واشر بغل اگزوز پراید ، فروشگاه اینترتی قطعات ماشین و لوازم یدکی یدکی فوری

یک تست کمپرس موتور، تست نشت و تست بلوک موتور ممکن است لازم باشد تا مشخص شود که واشر سرسیلندر خراب شده یا مشکل

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

یک تست کمپرس موتور، تست نشت و تست بلوک موتور ممکن است لازم باشد تا مشخص شود که واشر سرسیلندر خراب شده یا مشکل به مواردی دیگر ربط دارد. 2- افت میزان شتاب به هنگام شتاب گیری علامت دیگر خرابی این قطعه است .

این قطعه عمدتا به دلیل بالا رفتن دما، مقاومت خود را از دست داده و آسیب می بیند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

توصیه مشود مطلب رفع عیب سوختن واشر سرسیلندر پژو را نیز مطالعه کنید. مایع خنک کننده موتور و هم روغن موتور در داخل بلوک موتور و سرسیلندر مورد نیاز هستند و مسیرهایی در واشر سرسیلندر وجود دارند که به آنها اجازه میدهند بین سر سیلندر و بلوک موتور در گردش باشند.

مدیرکل محیط زیست استان تهران در مورد بحث محدوده ترافیک LEZ نیز گفت: سیاستی که سالها پیگیری شد این است که ما محدودیت را از پلاک به اگزوز ببریم و به جای اینکه ملاک زوج و فرد پلاکها باشند ملاک اگزوز باشد و اگزوز آلوده کننده امکان ورود در طرح نداشته باشد.

⭐ محصول اول ما پیچهای جدید سرسیلندر پژو هستند که با کمترین اصطکاک بیشترین نیرو و فشار رو بر روی سرسیلندر و واشر سرسیلندر وارد میکند و باعث جلوگیری از سوختن واشر سرسیلندر میشوند. این گازهای سمی به فرآوردههایی کمخطر مانند دیاکسید کربن، بخار آب و گاز نیتروژن تبدیل میشوند.

انتشار این گازهای سمی در نهایت تولید دوده و گرد و غبار را به همراه دارد و برای سلامتی مضر است. زمانی که مبدل کاتالیست خراب شود، سامانه اگزوز اتومبیل نمیتواند به درستی گازهای سمی را خارج کند؛ از همین رو معمولا خودروهایی که با چنین مشکلی دست و پنجه نرم میکنند، بوی بدی میدهد و از خروجی اگزوز آنها دود سیاه و غلیظی خارج میشود.

به خاطر اینکه فلزات حتی بعد از چندبار بازیافت خواص فیزیکی خود را از دست نمی دهند. در شرایطی که واشر سرسیلندر قادر به انجام وظیفه خود که همان آببندی موتور است، نباشد؛ باید انتظار نشت آب و روغن را داشته باشیم.

این به معنای سوختن واشر سرسیلندر پراید خواهد بود. او مهمترین فلزات ارزشمند موجود در کاتالیست را پلاتین، رودیوم و پالادیوم میداند که متاسفانه تاکنون معادن هیچ یک از این فلزات در ایران کشف نشده و همگی آنها از خارج، وارد کشور میشوند.

آنها به راحتی و با کمی فشار خارج میشوند. این یعنی اینکه تحت فشار کار میکنه. کثیف بودن روغن موتور باعث بالا رفتن اصطکاک و مقاومت در برابر چرخش موتور نیز میگردد که به طور مستقیم باعث فشار مضاعف به موتور و بالا رفتن درجه آب میشود.

واشر سرسیلندر بین سرسیلندر و سیلندر قرار گرفته و باعث میشود این روغن و سایر محتویات موتور به بیرون نشت پیدا نکند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن