واشر اگزوز ماشین های سبک و سنگین

علاوه بر این ، به دلیل مواد جذب صدا است آسان به توسط گاز خروجی با درجه حرارت بالا تخلیه شده از موتور ذوب می ش

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

علاوه بر این ، به دلیل مواد جذب صدا است آسان به توسط گاز خروجی با درجه حرارت بالا تخلیه شده از موتور ذوب می شود ، عمر خدمات کوتاه است ، و آن را آسان می شود توسط رسوبات کربن مسدود شده است ، لجن روغن و غیره برای کاهش و یا از دست دادن اثر میرایی صدا ، بنابراین موتور سیکلت به ندرت با استفاده از یک صدا خفه کن مقاومت تک.

معمولا استفاده می شود مواد جذب صدا شامل فایبر گلاس ، کم کربن سیم فولاد مش ، احساس ، و غیره. فیبر کربن وزن لوله نسبتا سبک است, به طور کلی عمدتا سیاه و سفید فیبر کربن, دوام قابل مقایسه با فولاد ضد زنگ نیست.

با توجه به مواد ، لوله های صدا خفه کن مجدد را می توان به آلیاژ آلومینیوم لوله اگزوز تقسیم شده ، موتور سیکلت فولاد ضد زنگ لوله اگزوز ، فیبر کربن موتور سیکلت لوله اگزوز ، آلیاژ تیتانیوم موتور سیکلت لوله اگزوز و غیره.

هنگامی که جریان هوا همچنان به جریان از طریق اتاق های توسعه, با توجه به مانع, جریان هوا تنها می تواند از طریق سوراخ و هسته سیلندر در سد عبور, بنابراین جریان هوا به طور ناگهانی فشرده, تقسیم به بسیاری از جریان های کوچک, و پس از آن به طور ناگهانی گسترش یافته, بسیاری از تغییرات ناگهانی, که نقش مهمی در کاهش سر و صدا اگزوز.

هر چه قدر قدرت مکندگی اگزوزفن بالا تر باشد قیمت آن هم بالا تر خواهد رفت و به این ترتیب قیمت بالا تری نسبت به اگزوزفن های خانگی خواهد داشت.قیمت اگزوزفن به تعداد موتور اگزوز فنی که استفاده می شود نیز بستگی دارد هرچه تعداد موتور بیشتر باشد باز هم قیمت آن بالا می رود.

کاتالیست کانورتور (CAT) قطعهای است که در مسیر گازهای خروجی اگزوز قرار میگیرد و پس از رسیدن به دمای بالا باعث شکسته شدن ترکیبات گازهای خروجی شده و گازهای سمی و آلوده کننده محیط زیست را کاهش میدهد. با گذشت زمان ، رسوبات کربن انباشته خواهد شد کانال جریان هوا ، بلوک افزایش مقاومت در برابر اگزوز ، کاهش عملکرد کاهش نویز ، و باعث ضعیف موتور ، که رانندگی عادی از وسیله نقلیه تاثیر می گذارد.

توضیح مشکل: فشردن پدال ترمز باعث توقف خودرو نمی شود . یعنی منظور از خروج آب از اگزوز را می توان همان چکه کردن آب در نظر گرفت که در برخی موارد همین چکه کردن آب می تواند آسیب های زیادی را به خودرو وارد نماید و نشانگر خرابی برخی از قطعه های موتور خودرو باشد.

11. هواگیری نکردن رادیاتور منجر به آسیب دیدگی آن می شود و ممکن است یکی از دلایل کم کردن آب رادیاتور باشد. اگزاست فن نیز یکی از این کالا هاست که شما در صوت نیاز می توانید آن را از طریق سایت معتبر در این زمینه خریداری نمایید و یا اینکه پس از بررسی قیمت های شرکت های تولید کننده و بررسی جزئیات دستگاه خود با مراجعه به مراکز معتبر فروش این کالا دستگاه خود را خریداری نمایید.متاسفانه باتوجه به شرایط اقتصادی حال حاضر نمی توان یک قیمت مشخص را برای این دستگاه ها اعلام کرد.

آلومینیوم لوله آلیاژ سبکتر در وزن, رنگی تر و ارزان تر در قیمت, اما سطح لوله های آسان برای پوشیدن است, نه به عنوان با دوام به عنوان لوله های فولادی ضد زنگ.

در نظر داشته باشید که قوانینی درباره محدودیت سطح صدا در هر جای دنیا وجود دارد، پس وجود یک منبع استاندارد یا مناسب ضروریست که هم بتوان از صدای اسپرت آن لذت برد و هم برای معابر شهری و فضاهای آرام مشکل ساز نباشد.

آخرین مطالب