مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت

حواستان باشد منبعی خریداری کنید که دارای دیواره های فرد باشد تا ماشینتان صدای خروجی مانند ماشین مسابقه ای داش

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

حواستان باشد منبعی خریداری کنید که دارای دیواره های فرد باشد تا ماشینتان صدای خروجی مانند ماشین مسابقه ای داشته باشد .

پارامترهاي جوي مانند اندازه و جهت باد، ميزان هاي افت اتمسفري، رطوبت نسبي يك منطقه آلودگي هوا را تحت تاثير قرار مي دهند.

البته اگر بخواهیم یک مقایسه کوتاه کنیم، باید بگوییم که فرمانپذیری آن در سطح تویوتا کرولا است و بیشک هیچ کدام از آنها به یقین اندازه مزدا 3 خوب نیستند. استفاده از یک پوشش پلاستیکی در کف خودرو باعث کاهش نفوذ سر و صدا به داخل اتاق ماشین می شود که برای انجام این مراحل به مرکز تخصصی صداگیری خودرو تهران و .. مراجعه کنید.

با کمی گاز دادن و خارج شدن از مسیر مستقیم سعی میکنیم هندلینگ این خودرو را بررسی کرده و با همتایانش مقایسه کنیم. در کل باید گفت که هندلینگ لنسر بسیار خوب است ولی کسی که در بازار ما و از بین لشکری از کرهایهای پرزرق و برق به دنبال لنسر میرود، از آن قابلیت مانور و موتوری بیشتری را توقع دارد و شاید جای خالی مدلهای 2 لیتری توربو Ralliart با توان 240 اسببخار و یا مدل 2.4 لیتری تنفس طبیعی با توان 168 اسببخار حس میشود.

بارها کودکان معصومی را دیدهایم که از صدای هنجارشکن بوق این افراد از جا میپرند و یا باعث سوت کشیدن گوش افراد میشود». یکی از ایرادات وارد به این خودرو شایعه واژگونی یا چپ کردن است که در این مورد می توان گفت: به لحاظ فنی وزن ۲۰۶ نزدیک یک تن است و موتور قویتری نسبت به وزن بدنه دارد که علت خوبی برای پرواز آن است.

خفگی اتاق این خودرو و احساس فشردگی در آن کمی کسل کننده بوده که رابطه مستقیم با حجم و اندام نفرات سرنشین دارد.

در این حالت موتور خودرو که به صورت عرضی قرار دارد به جای حرکت خطی با چرخش زاویه ای و پیچیدن شاسی، بخشی از تتنش را در شاشی جذب می کند و به سمت پایین حرکت می کند تا به داخل کابین حمله نکند که این از ویژگیهای مهم این خودرو در تصادفات به شمار می رود.

هماکنون در بازار آزاد نسخه 1.8 لیتری با مدل 2015 در فولترین حالت حدود 125 میلیون تومان قیمت دارد و تیپ 1 آن یعنی با موتور 1.6 لیتری و گیربکس خودکار حدود 94 تا 99 میلیون تومان خرید و فروش میشود.

در سالهای نخست دهه ۱۹۹۰، شرکت پژو فرانسه برای جایگزینی خودروی محبوب خود ۲۰۵ خودروی کوچک و نیرومندی را به نام پژو ۲۰۶ به بازار معرفی کرد تا بتواند بازار فروش مدلهای ارزان تر را به دست آورد و بعد از آن تولید ۲۰۷ نیز در سال ۲۰۰۶ آغاز شد.

تیپ دو ۲۰۶ یک سال بعد معرفی شد که از همان موتور TU3 1360 سی سی با ۷۵ اسب بخار استفاده شد ولی تغییرات زیادی در شبکه الکترونیکی خودرو به وجود آمد که از شبکه مولتی پلکس برای هماهنگ سازی تجهیزات الکترونیکی آن استفاده می شد.

آخرین مطالب