مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت

این موضوع هنگام انتخاب دستگاه جوشکاری مهم است. اما مهارت در باز و بسته کردن موتور و قطعات آن از مهم ترین وظای

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این موضوع هنگام انتخاب دستگاه جوشکاری مهم است. اما مهارت در باز و بسته کردن موتور و قطعات آن از مهم ترین وظایفی است که هنگام ورود به این شغل بایستی به آن تسلط داشته باشید.

ماده 61 ـ كليه وسائل نقليه موتوري بايد داراي آئينه هائي در داخل باشد بنحوي كه راننده بتواند بوسيله آنهالااقل تا فاصله هفتاد متري پشت سرخويش را به ببيند.

ظرفیت هوادهی تا 25.000 مترمکعب بر ساعت و فشار تا 20 کیلو پاسکال. شما میتوانید با استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی در سپند خودرو علاوه بر استفاده از خدمات ویژه گروه بهمن، بدون نیاز به پرداخت نقدی تمام هزینه خرید دیگنیتی، صاحب این خودروی جذاب شوید.

این ها سوالاتی است که برخی از دارندگان موتور سیکلت پرسیده و در خصوص آن کنجکاوی دارند.پیش از آن که به تغییر صدای اگزوز موتور سیکلت یا خودرو بپردازیم، لازم است ابتدا توضیح کوتاهی درباره این قطعه ارائه کنیم.

همچنین نوع اگزوز بر اساس خروجی یا اسپرت و ساده بودن آنها بر این قیمت موثر است. حمل فانوس براي آنها ممنوع است.

برداشتن تمام يا قسمتي از اين دستگاه ممنوع است. قدرت ترمز دستي بايد بقدري باشد كه بتواند بتنهائي در سرعت قدم انساني (پنج كيلو متر در ساعت) بدون بار و مسافر در سطح اسفالته و مستقيم حداكثر پس از طي يك متر مسافت وسيله نقليه را كاملا از حركت باز دارد.

دومین علامت رایجی که میتوانید بگویید شمع موتورسیکلت خراب است برگشت مجدد آتش پس از شنیدن یک صدای بلند و نابهنجار مانند ترکیدن چیزی از محفظه احتراق در موتور است که از اگزوز به گوش میرسد.

یکی دیگر از دلایل دود کردن موتور سیکلت ها، در اثر بسته شدن اگزوز جدید بر روی لوله های اگزوز می باشد.

با توجه به این که سهم قابل توجهی در گروه خودروسازی سایپا داریم به طور طبیعی فراز و فرود آنان ما را نیز متأثر خواهد کرد.

به صورت استاندارد در بازار یافت میشود فقط باید دقت داشت که جنس با کیفیت ومعتبر خریداری کرد تا بتواند نیاز شما را برطرف کند. نصب آئينه در دوطرف خارج وسيله نقليه مجازاست. ماده 63 ـ دستگاه تهويه وسائل نقليه بايد طوري نصب گردد كه بهيچوجه توليدخطر براي سرنشينان آن نكند ومحتوي گازهاي مسموم وآتش زا نباشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن