اما شاید دو 206 را از نمای جلو در کنار یکدیگر ببینید و احساس کنید یکی از دیگری زیبا تر است؛ درحالی که متوجه تفاوت آن دو نمی شوید!
یکی از پر سر صداترین بخش های موتور برق اگزوز آن می باشد و شما می توانید با نصب یک صدا خفه کن صدایی را که از موتور موتور برق وارد اگزوز می شود را جذب کنید، ساختار داخلی صدا خفه کن از لوله های سوراخ دار تشکیل شده است که صدا را جذب میکند و با نصب صدا خفه کن 10 الی 12 دسی بل از صدای موتور برق کاسته می شود.
با استفاده از قطعه فلزی و حلقه لاستیکی یا همان هنگر رابر جدید، صدا خفه کن جدید را به بدنه ماشین وصل کنید. اگر صدای تق تق از موتور خودرو میشنوید باید آن را جدی بگیرید این صدا میتواند به دلیل وجود کربن در موتور و اهرم سوپاپها باشد.
در غیر این صورت تمامی این موارد در نمونه ی غیر اصلی با هزینه نصف یا حتی کمتر قابل خریداری هستند. این رینگ با نام آتلانتیس شناخته می شود ولی مدلی مشابه آن وجود دارد که نام آن چلنجر است و تنها تفاوت آن وجود کاپ ( قلاپاق رینگ ) است که در رینگ آتلانتیس وجود ندارد.4 حلقه رینگ آتلانتیس اصلی حدود 3 الی 4 میلیون تومان در بازار قیمت دارد.
رنگ ) حدود 650 - 850 هزار تومان هزینه بر می دارد. سیستم تعلیق نیمه مستقل عقب با بازوهای تعادلی و رینگ های 17 اینچی در کنار سیستم کنترل پایداری، هاچبکی داغ از 206 ساخته که پس از گذشت بیش از یک دهه از ساخت این خودرو همچنان آن را جذاب به نظر می رساند.
در تصویر نمونه ای از کاتالیزورهای اکسایش دما پائین از جنس اکسید قلع و پلاتین را میبینید. 4. برای دیزل ژنراتور هایی که سیستم لرزه گیر داخلی در آنا تعبیه شده است از لوله ای با ۱۸ اینچ طول استفاده می شود.
همانطور که در دیوان سعدی آمده است که رنگ رخسار می دهد خبر از سر درون مجموعه صنعتی کاشانی نیز این بیت معروف را در ارتباط با دیزل ژنراتور اینگونه تعبیر میکند که می توان از روی رنگ دود خروجی دیزل بسیاری از عوامل و مسائل تکنیکی موتور دیزل را تشخیص داد که در اینجا بصورت مختصر انواع رنگ دود دیزل و دلایل آنرا بیان می کنیم.پس از انجام عمل احتراق درون سیلندر،دود ناشی از عمل احتراق از مسیر سوپاپ دود و اگزوز به خارج از موتور هدایت می شود.احتراق کامل و صحیح دارای کمترین میزان دود می باشد که مکانیک ها اصطلاحا میگویند موتور بدون دود کار می کند اما در صورت تنظیم نبودن و یا فرسایش قطعات موتور دیزل و یا هر علت دیگری که احتراق دردستگاه دیزل ناقص صورت گیرد، دود رنگی وگازهای آلاینده از اگزوز خروجی دیزل خارج می گردد.رنگ دود خروجی از موتور های دیزل نشانه خوبی جهت تشخیص وضعیت کاری موتور دیزل می باشد.دود خروجی به صورت سیاه، سفید و آبی ظاهر میگردد که هر رنگ دود دارای دلیلی می باشد که در زیر آنرا شرح می دهیم.
مقرون به صرفه نبوده و تعویض موتور استاندارد با گونه 2.0 لیتری گروه Psa نتایج به مراتب بهتر و ارزانتری را خواهد داد.
اولین و بارز ترین تفاوت ظاهری آرسی با 206 های تولید وطن رینگ های 17 اینچی 5 پره است. یک موتور 2 لیتری با کد EW10J4S که 174 اسب بخار قدرت تولید می کند. آنتن آرسی برخلاف آنتن معمولی در قسمت انتهایی سقف خودرو قرار می گیرد و از آنتن معمولی کوتاه تر است.
مه شکن آن نیز کشیده تر است و قسمت های کناری سپر برآمدگی بیشتری دارد. ماده 189 ـ استفاده از لاستيكهاي فرسوده و غيراستاندارد در وسايل نقليه ممنوع است. سپر اصطلاحا آرسی از جمله این تغییرات بود که البته خیلی هم ماندگار نشد!
مقالات مشابه
- واشر اگزوز ماشین های سبک و سنگین
- تقویت و بهینه سازی خودرو -تقویت سیستم تخلیه با هدرز
- دلیل اصلی خروج دود آبی و سفید از اگزوز ماشین
- نمیخواهم نیاز دارم این زمان خیلی را روی هپی چیر صرف کنم. در مورد شما چطور؟
- صداش با هدرز چقدر فرق کرد؟
- واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- علت صدای بلند اگزوز ماشین های رالی چیه؟
- ماشین فیلتر اگزوز
- جاسازی مواد مخدر در اگزوز ماشین