ماشین فیلتر اگزوز

اگر ممکن است سوخت دور آرام را تنظیم کنید. تیم اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی جایزه 1 ملی را کسب کرد و تیم کارخ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اگر ممکن است سوخت دور آرام را تنظیم کنید. تیم اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی جایزه 1 ملی را کسب کرد و تیم کارخانه ما مقام چهارم را در بین تیم های باشگاهی کسب کرد.

در ژوئن 1964 ، تیم کارخانه بخشی از تیم ملی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی بود. اما با این روش ساده و دردسترس همه، لکه قیر را می توان از بین برد. توجه: در اینجا ما تنها راه حل پاک کردن قیر از ماشین را بیان می کنیم.

قیر را همه می شناسیم؛ یک ماده بسیار چسبناک و سیاه؛ اما چیزی که شاید با آن آشنا نباشیم، نحوه پاک کردن قیر از سطوح مختلف است. ۱- مقداری پنبه را به روغن نباتی آغشته کنید، روی آن قسمتی از بدنه ماشین که قیر ریخته بکشید.

اگر ادامه مطلب را بخوانید، با دو رروش ساده و سریع برای پاک کردن قیر از بدنه ماشین آشنا می شوید.

اما اگر قیر روی لباس، فرش و یا دستتون ریخته، برای آن هم راه های ساده ای وجود دارد که می توانید در پست روش های پاک کردن قیر از لباس، فرش و دست با آنها آشنا شوید. که بر روی این پایه ها فلزاتی چون پلاتین، پالادیوم و رودیوم تعبیه شده است.

دلیل اصلی استفاده از این سیستم کاهش تأخیر در زمان تعویض دنده و درنهایت کاهش مصرف سوخت بوده است. یکی از جاهایی که لکه قیر زیاد به چشم میخورد؛ روی بدنه ماشین به دلیل حرکت اتومبیل روی آسفالت تازه است.

در واقع موتورسیکلت های تولید انبوه از هر نظر به اندازه موتورسیکلت هایی بودند که برای صادرات به کشورهای اروپایی و گرمسیری مونتاژ می شدند.

در سال 1964 برای تولید آماده شد و در سال 1965 اولین دسته از یک موتور سیکلت جدید با علامت تجاری "Voskhod-1" به مقدار 298 قطعه مونتاژ شد.

اگزوزپاک برای رسیدن به نمونه اولیه قابل دفاع طی دو سال گذشته ١٠ میلیون هزینه روی دست محمود خردمند میگذارد. یک برنامه عملیاتی برای بهبود تولید در سال 1964 انجام شد. این فن ها نمیتوانند هوای پر فشار تولید کنند و فقط برای تهویه و تخلیه هوا مناسب هستند.

در نمونه های صادراتی و نمایشگاهی ، آنها علاوه بر این با کروم پوشانده شدند: پوشش تزئینی چرخ جلو ، محورهای چرخ جلو و عقب ، محور ترمز عقب و اهرم ، پرچم ترمز جلو و عقب ، قطعات دمپر ، کشش چرخ عقب و همه اتصال دهنده ها.

آخرین مطالب