ماشین فیلتر اگزوز

دوگانه مختلف: این دسته بندی همانند اگزوز های دوگانه دیگر است با این تفاوت که با توجه به کوچکتر شدن حجم مخزن ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

دوگانه مختلف: این دسته بندی همانند اگزوز های دوگانه دیگر است با این تفاوت که با توجه به کوچکتر شدن حجم مخزن اگزوز، می توان از آن در خودرو های کوچکتر نیز بهره مند شد. دوطرفه: این سبک از اگزوز ها که بیشتر مورد توجه علاقه مندان به خودرو های سوپر اسپرت و خودرو های لوکس بود، با ازگزو های دوگانه تفاوت ان چنانی نداشت تنها همین مورد که خروجی اگزوز از دو محل مختلف عبور می کرد.

امروزه با توجه به افزایش قدرت و حجم موتور های مورد استفاده از خودرو سازی، شرکت ها نیز به دنبال استفاده بیشتر از این دسته از اگزوز خودرو ها هستند. تک خروجی: در بیشتر خودروها از این مدل استفاده می شود که علاوه بر قیمت بسیار کمتر نسبت به سایر دسته ها صرفا از یک لوله برای خروج آلاینده ها استفاده می شود از سمت دیگر از این محصول بیشتر در خودرو هایی استفاده می شود که حجم و قدرت موتور بسیار کمتری دارند چرا که حجم خروجی گاز کمتری را می تواند تحمل کند.

این دود ممکن است که با گرم شدن خودرو کمتر شود. تنظیم کننده فشار بنزین ممکن است در فشار خیلی کمی کار کند. موتور در دورهای مختلف بد کار می کند و شتابگیری خودرو ضعیف شده و دمای موتور بالا خواهد رفت.

خارج سازی مناسب این دود ها از موتور خودرو می تواند هوای تازه را وارد سیستم کرده و احتراقات بعدی را به خوبی رقم بزند.

کم کم استفاده از این سبک از خروجی ها نیز از رده خارج شد. برای مثال در خودرو هایی که از سوخت فسیلی استفاده می کنند، با هر انفجار صورت گرفته در موتور خودرو آلاینده هایی همچون سرب، بخار آب، مونوکسید کربن، هیدرو کربن و اکسید های کربن در موتور تولید می شوند که باید به خوبی آن ها را از قسمت احتراق خارج کرد.

موتورهای پنج لیتری و هفت لیتری تا 275 کاوا که TAD734GE است با پلتفرم دویتس در کشور آلمان تولید می شود و مدلهای سیزده لیتری و شانزده لیتری آن در کشور سوئد تولید و روانه بازار می شوند.

محصولات تولید شده در این کارخانه به رقم 300 نمونه محصول می رسد، با بالاترین کیفیت و مطابق با استاندارد های شرکت های خودرو سازی تولید و روانه بازار شده است و تمامی محصولات این گروه، نسبت به تولید کنندگان دیگر، از مواد اولیه با کیفیت تری برخوردار بوده اند از طرفی قیمت بسیار مناسب آن ها سبب شده تا بازار خاورمیانه را به خوبی در اختیار دارد.

حاصل این توجه تولید انواع اگزوز با عملکرد های مختلف بوده که هر کدام اهداف خاص خود را دنبال می کنند. احتمالاً قدرت پیشرانه برای شما آشناست چراکه هوایرا ایمولا با سقف تولید ۵ دستگاهی نیز دقیقاً چنین قدرت و گشتاوری دارد.

مدل جدید پاچتو تمپستا تنها در بخش پیشرانه و اگزوز ارتقا نیافته چراکه تغییرات دیگری نیز دیده میشود که از جمله آنها میتوان به قطعات آئرودینامیکی جدید اشاره کرد. هوایرا BC پاچتو تمپستا در پیست مشهور لاگونا سکا حضور خواهد یافت.

جدیدترین نسخه هوایرا BC در مقایسه با نسخه استاندارد از ورودی هوای متفاوت و سیستم تعلیق بازنگری شده سود میبرد تا راحتی سواری بیشتری داشته باشد.

آخرین مطالب