ماشین فیلتر اگزوز

این امکان وجود دارد که علائم خرابی دسته موتور با دیگر علائم خرابی قطعات یکی باشد. پس قبل از باز کردن دسته موت

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این امکان وجود دارد که علائم خرابی دسته موتور با دیگر علائم خرابی قطعات یکی باشد. پس قبل از باز کردن دسته موتور ، موارد دیگر را نیز کنترل کنید. مسئول واحد برنامه ریزی و هماهنگی مواد، مسئول تدارکات داخل و مسئول واحد برنامه ریزی و کنترل تولید، مشکل بررسی و نتیجه آن جهت اطلاع و اقدامات بعدی به صورت مکتوب به مدیریت یا جانشین وی اعلام گردد.

برای خرید کاتالیزور ام وی ام MVM 110 و دگر قطعات آن با “لوازم یدکی راه ابریشم” تماس بگیرید. ۵- پس از چسباندن پچ با اپوکسی روی قسمت نشتی، تمام پچ و لبه های آن را نیز با اپوکسی پوشش دهید.

مثلا صدای پاره شدن یکی از نگهدارنده های لوله اگزوز شبیه صدای خرابی دسته موتور است. خراب شدن بوش یا زغال موتور فن نیز باعث پایین آمدن دور فن و در نتیجه ذاغ موتور اتومبیل میشود .

۸ - کاهش دمای کاتالیست (با توجه به اینکه بازدهی واقعی کاتالیست هنگامی است که دمای آن بالا می رود و حتی احتمال دارد تا مرز ۷۰۰ و ۸۰۰ درجه هم نزدیک شود پس کاتالیستی که پس از مدتی رانندگی و گرم شدن موتور هنوز به دمای ایده ال خود نرسیده باشد معیوب است) البته راه تشخیص دمای کاتالیزور نیازمند دستگاهی به نام حرارت سنج اینفِرارِد(Infrared) است.

همین طور زمانی که با سرعت بالا در حال رانندگی هستیم یا در سر بالایی ها حرکت می کنیم، میزان گرما در زیر کاپوت به شدت بالا می رود و موجب می شود نمد صداگیر آتش بگیرد، کاپوت تغییر رنگ بدهد و سیستم کشی ها و اجزای داخل کاپوت دچار سوختگی شود و متحمل هزینه های زیاد و خطرات بسیار زیادی بشویم.

ولی در همه کشورهایی که حد مجاز آلایندگی PM ناشی از اگزوز خودروها معادل استاندارد یورو ۴ به بالا برای خودروهای دیزلی و یا معادل استاندارد یورو ۶ برای خودروهای بنزینی است، با توجه به تکنولوژی قوای محرکه خودرو ممکن است استفاده از DPF الزامی شود.

در صورتی که واشر منیفولد دود دچار خرابی شده باشد، صدای موتور به صورتی که کاملا قابل احساس است، زیاد می شود و هم چنین در محلی که اتصال وجود دارد دوده می زند.

کانال دوم روغن : کانال دوم در قسمت میانی موتور یک لوله باریکی به طرف سرسیلندر جهت روغنکاری مجموعه قطعات سوپاپها منشعب شده است که روغن را به وسیله یک سه راهی و لوله رابط به مابین دو میل اسبک میرساند که بوشهای اسبکها و ساق سوپاپ و خود اسبک را روغنکاری مینماید و بقیه از طرف پیچ تنظیم اسبک به وسیله میل تایپیت روغن به سمت استکانی تایپیت سرازیر میشود و ضمن عمل روغنکاری استکانی و میل رابط عمل ضربهگیری را نیز انجام داده سپس از سوراخ استکانی بیرون میآید و جدار خارجی استکانی با بدنه موتور را روغنکاری کرده و بقیه روغن به زیر استکانی میرود در این مرحله بادامک میل سوپاپ و زیر استکانی تایپت روغنکاری شده و به این ترتیب از سائیدگی قطعات ذکر شده جلوگیری به عمل می آید.

گروه تولیدی صنعتی صارم یدک مفتخر است که با بیش از ۳۰سال تجربه در زمینه ساخت قطعات جلوبندی اتومبیل با بکارگیری نیروهای متخصص و کار آمد و استفاده از ماشین آلات و دستگاههای پیشرفته و بهره گیری از آزمایشگاههای مجهز همچنان پیشگام و پیشتاز در این صنعت در خدمت جامعه می باشد.

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اگزوز موتورسیکلت در اختیار شما قرار دهد. به این ترتیب با درخواست هایی که از طرف پیمانکاران به بخش مهندسی داده می شود توسط مهندس ابراهیم آبادی و بخش برنامه ریزی هزینه ها برآورده شده و نقشه های آن با کمک مهندسین نقشه تهیه شده و به کارگاه مهندسی محصول ارجاع داده شده و در آنجا ابتدا یک نمونه جهت تایید، در مرحله دوم هفت نمونه برای شرکت طرف قرار داد، سپس مرحله تولید یک روز خط و در آخر پس از تایید نهایی به مرحله تولید انبوه می رسد.

آخرین مطالب