فروش ماشین سنگزنی شیر اگزوز

موضوعی که در اینجا مطرح است این می باشد که این کانوپی ها به جهت تهویه فضای اطراف موتور جهت جلوگیری از گرم شدن

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

موضوعی که در اینجا مطرح است این می باشد که این کانوپی ها به جهت تهویه فضای اطراف موتور جهت جلوگیری از گرم شدن آن دارای فضاهایی برای ورود و خروج هوا نیز هستند و جنس عایق آنها نیز محدودیت هایی دارد که در نتیجه نمی توان انتظار داشت که صدای موتور را بیش ۶۰ الی ۸۰ دسی بل (dB) کم کند.

موضوعی که مطرح است این است که این کانوپی ها به جهت تهویه فضای اطراف موتور دیزل ژنراتور جهت جلوگیری از گرم شدن آن دارای فضاهایی برای ورود و خروج هوا نیز هستند.

وظيفه اگزوز خروج گازهاي حاصل از احتراق درباشگاه خبرنگاران جوان سیستم اگزوز خودرو چگونه,اگزوز قطعهای در خودرو و دیگر وسایل نقلیه است که دود حاصل از واکنش شیمیایی را که در سیلندر ایجاد میشود به خارج از خودرو انتقال میدهد.

علت خروج آب از اگزوز خودرو میتواند مواردی همچون وجود رطوبت در هوا (تنها برای چند لحظه آب از اگزوز خارج میشود)، ایجاد مشکل در سرسیلندر، واشر سرسیلندر و محفظه احتراق باشد.

اگزوز خودرو وظیفه خارج کردن دود ناشی از احتراق سوخت در موتور خودرو را دارد. یکی از موارد مهم و اثر گذار در احتراق صحیح و درست موتور، ورود و حضور اکسیژن و در واقع هوای سالم به داخل موتور می باشد که به این منظور از فیلتر های هوا استفاده می شود.

موتورهای دیزل خصوصا در حجم های بالا و سیلندرهای زیاد صدای گوش خراشی تولید می کنند که در فضاهای صنعتی و ساخت و ساز و یا موقعیت هایی که دستگاه می تواند در فاصله ای دورتر از محل حضور افراد و پرسنل و محل سکونت نصب شود مانعی به حساب نمی آید.

اما عامل ایجاد صدا در هنگام ترمز گیری کثیفی روی روتور ترمز، لنت ها و کفشک ها گرفته تا عوامل پیچیده تری چون خرابی بسیار زیاد لنت ها و یا کفشک های ترمز است.

این کانوپی ها علاوه بر عایق صدا Acoustic proof ، عایق حرارت و گرد و غبار Weather proof نیز هست و دستگاه را در مقابل رطوبت، گرد و خاک و حرارت و در برخی مدل ها عایق آتش سوزی و حتی ضد انفجار ( صاعقه و .. ) نیز هستند.

اما در صورتیکه امکان تعبیه چنین فضایی نباشد و دیزل ژنراتور برای تامین برق حتی نیاز به جابجایی نیز داشته باشد از همان کانوپی استفاده می شود. فن ها در حالت کلی به دو دسته مکنده و دمنده گروه بندی می شوند.

هزینه این کاناپی بسته به ابعاد و اندازه های آن ها و کیفیت ساخت آن ها متفاوت است. معمولا اگزوز و تعداد و اندازه آن، به نوعی به قدرت موتور و توان آن ربط داده می شود و می دانیم که خودروهای حرفه ای در هر دو سمت چپ و راست عقب خود اگزوز دارند و در مواردی ممکن است تعداد کل سر اگزوزها در هر طرف به سه یا چهار سر اگزوز نیز برسد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن