عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز

فروش پالس 180 UG4. قیمت این موتور سیکلت جدیدا” خیلی بالا رفته و الان تو بازار 2100000به فروش… هرساله بدلیل قف

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

فروش پالس 180 UG4. قیمت این موتور سیکلت جدیدا” خیلی بالا رفته و الان تو بازار 2100000به فروش… هرساله بدلیل قفل شدن تایرها خسارات جانی ومالی متوجه رانندگان می گردد ودر حال حاضر در بیشتر شرکتهای خودروساز جهانی این سیستم بر روی خودروها نصب می گردد.

این خودرو توسط شرکت ویلون ساخته میشود و برای به پرواز درآمدن و به زمین نشستن به یکصد متر باند نیاز دارد و میتواند با سرعتی معادل ۸۰ کیلومتر در ساعت در آسمان به حرکت درآید.

بر روی بدنه موتور سنسوری تحت عنوان ( knock sensor ) تعبیه گردیده که این سنسور بصورت سیم پیچ القایی عمل می کند و هنگامی که بدنه موتور دارای ارتعاشات غیر معقولی می گردد جریان الکتریکی توسط حرکت یک اهن ربا در درون این سیم پیچ بوجود می اید.

سلام یه موتور پالس 180 دارم مدل .91 سند تیر 91 خورده ولی تحویل شهریور 91 هست. موتورسیکلتهای پالس 180 سی سی چراغ گرد نی با میانگین قیمت شش…

نو موتور نمایندگی همین امروز قیمت کردم 4.850 شده. گروه اول ارزان ترین ها با حجم موتور 125 سی سی هستند که از رنج قیمتی یک میلیون … گروه موتورسیکلت های کارکرده آپاچی، پالس و پولسار با حجم موتور 180 یا …

ایسنا- یک کارشناس خودرو با هشدار شیوع برداشتن کاتالیست کانورتور اگزوز خودرو در میان جوانان تاکید کرد: این کار میتواند آسیب زیادی به موتور خودرو وارد کند. دوستانی که میگن پالس بده به این قیمت موتور نرم و پرشتاب که سی دی آی رو …

دود ایجاد شده میتواند سرانجام به این مبدل آسیب زده و باعث ضرورت تعویض آن شود. واکنشگر های کاتالیستی سه راهه، قطعه ای سرامیکی و یا فلزی با مقاومت حرارتی بالا می باشد که در مسير گازهاي خروجي اگزوز قرار مي گيرد و باعث تبدیل سه گاز سمي و آلوده كننده شامل منواکسیدکربن ، هیدروکربن های حاصل از احتراق ناقص و اکسید نیتروژن به گازهای غیرسمی بخار آب، نیتروژن و دی اکسید کربن می گردد.

کارايی با يک سنسور اندازه گيری می شود که قبل از مبدل کاتاليستی و يا بعد از آن قرار داده شده است.

سوزن متصل به شناور نوکش تیز شده و نیاز به تعویض داره و یا شناور کاراییشو از دست داده. بین آپاچی و پالس( ۱۸۰)از لحاظ کیفیت کدوم بهتره واسه گشت و گذارهای شهری؟

فقط موتور سیکلت - موتور پالس اسپرت 180 سی سی - تمامی خصوصیات موتورهای موجود همراه با تصاویر مربوط و حدود قیمت و سایر مطالب پیرامون موتور سیکلت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن