عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز

میراژها آمدند قاطی ما. رادار به ما گفت میراژها در ۳۵ مایلی ما قرار دارند. اکثر ما عاشق محصولات ب ام و مخصوصاً

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

میراژها آمدند قاطی ما. رادار به ما گفت میراژها در ۳۵ مایلی ما قرار دارند. اکثر ما عاشق محصولات ب ام و مخصوصاً جلوپنجره کلیوی شکل خودروها و موتورسیکلتهای آن به ویژه R110S هستیم؛ بنابراین برای یافتن موتورسیکلت زشت ب ام و باید زمان زیادی را اختصاص داد اما R1200ST دقیقاً همانی است که میخواستیم.

اما دیدم هواپیمای شماره دو بالا رفت. شاید مینی از رقبای خود جلوتر نباشد اما شما میتوانید آن را به مانند یک خروس جنگی تصور کنید که میخواهد با هر رقیبی دعوا کند!

از این جهت میتوان تویوتا لندکروزر، تویوتا پرادو و تویوتا فورچونر را رقبای اف جی کروز دانست. موتور در دستگاه موتور سیکلت وظیفه کنترل کردن انتقال و سایر فرآیندهای مربوط به کار این وسیله نقلیه را بر عهده دارد، موتورِ موتور سیکلت از بخشهایی مثل شیر که نقش احتراق در گردش هوا و سوخت رسانی به قسمتهای دیگر موتور را دارد، تشکیل شده است.

1) ورودي صيقلي هستند که مقاومت هوا را بر طرف کنند . براتپور: شروع کردم گردش و گفتم «هرکه من را دارد، بیاید جوینآپ کند! همانآن تعدادی موشک از جلوی کاناپی من عبور کرد.

آقای باهری که سابلیدر من بود رفت تنهایی در امیدیه نشست. خروج دود سیاه از اگزوز بدین معنی است که موتور در حال سوزاندن بیش از حد سوخت است که در وهله نخست باید عملکرد صحیح و استاندارد اجزای سیستم سوخت رسانی مانند سنسورها، انژکتور و رگلاتور فشار سوخت را مورد بررسی قرار داد و از تمیز بودن فیلتر هوا اطمینان حاصل کرد.

طراحی صدا خفه کن از نظر شکل و محفظه در حذف فشار منفی و صداهای ناهنجار تأثیر زیادی دارد. قیمت و خرید لوازم یدکی و اسپرت دوچرخه مانند چراغ و شبرنگ دوچرخه، بوق، زین، دوشاخ، دسته ترمز دوچرخه، دنده، رینگ، قالپاق ، کمکی دوچرخه از برندهای ویوا، جاینت و..

قیمت ۹۰ هزار پوندی این موتورسیکلت هم کمکی به بهبود وضعیت آن نکرد. از ۳۰ هزار پایی که ابر بود با سامانه تکن (TACAN) پایین آمدیم و در ۲ هزار پایی از ابر خارج شدیم. از ۳۰ هزارپا، ۳۲ هزارپا ابر بود.

کاهش شتاب خودرو از دیگر تاثیرات منفی برداشتن کاتالیزور از روی اگزوز است. در سال ۲۰۱۲ محققان دانشگاه پرینستون گزارش دادند که استفاده از سوختهای مصنوعی تا ۵۰ درصد در کاهش گازهای گلخانهای خودروها موثر است. پیشنهاد می کنیم این ویدیو را حتما با صدا ببینید تا از لذت غرش اگزوز این ماشین لذت ببرید.

به عنوان یک قاعده ، صاحب موتور سیکلت هر کاری لازم باشد تا شنیده شود. الف ـ 10 ـ كاميون كمپرسي: كاميون اتاقداري كه تخليه بار آن به وسيله دستگاه كمپرس انجام ميشود. ممكن است در سيستم جرقه زني و شمع ها مشكلي باشد كه منجر به احتراق ناقص مي شود.

در نتیجه هواپیما در پیچ (موقعیت اینْوِرتِ اسپین) افتاد. تقریباً ۱۰ ثانیه مانده بود بمبهایم را بزنم. موشک به تِیلاش خورده بود. به او گفتیم «بپر! آژانس مسافرتی | گروه گردشگری طوطی - فاینداتور آژانس مسافرتی گروه گردشگری طوطی-تهران-خیابان سهروردی شمالی-ساختمان نیلی-واحد۷-آژانس هواپیمایی- منطقه ۶٫ آژانس مسافرتی گروه طوطي - مرجع اطلاع رسانی صنعت توریسم ایران آژانس مسافرتی گروه طوطي.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن