عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز

به طور کلی، میزان عمر مصرفی اگزوز خودرو تا حدود زیادی به مناطقی که از خودرو استفاده میشود بستگی دارد. به عنو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

به طور کلی، میزان عمر مصرفی اگزوز خودرو تا حدود زیادی به مناطقی که از خودرو استفاده میشود بستگی دارد.

به عنوان مثال، مناطق کوهستانی که دارای پستی بلندی های زیادی هستند یا مناطقی که دارای آب و هوای شرجی هستند عمر مفید این قطعه را کاهش میدهند. این نوع اگزوز ها به اگزوز دو گانه معروف بوده و استفاده از آن ها به تازگی رایج یافته است چرا که حجم و قدرت موتور های امروزی بیشتر شده و به همین دلیل سعی میکنند از این خروجی های دو گانه استفاده نمایند تا در دریافت عملکرد بهتری موثر باشند.

این قطعه تاثیر چشم گیری در کاهش خروج گاز های خطرناک تولید شده از سوزاندن سوخت ها موثر است. اگر متوجه شدید که مایعی در حال خروج از لوله اگزوز است در ابتدا باید قبل از ترسیدن نوع آن مایع را تشخیص دهید و متوجه شوید که آیا خطرناک است یا نه!

با بازیافت ضایعات آهنی، می توان از تولید مجدد آن ها که نیاز به استخراج از معادن طبیعی دارد، جلوگیری کرد. این اگزوز ها به واسطه استفاده از مخزن های با سایز کوچک تر، امکان طراحی مجدد در لوله های اگزوز را به سازندگان میداد.

این مدل اگزوز همانند مدل پیشین بوده و تنها یک تفاوت جزئی بین آنها وجود دارد و آن این است که در مدل پیشین از طریق استفاده از مخزن های سایز بزرگتر امکان استفاده از لوله های خم شونده وجود نداشت، به همین دلیل، جهت بکار گیری در خودرو های کوچک کاربرد نداشتند.

بعد از تعویض ترموستات و در ترافیک های بالا که با دنده یک و دو مجبور به حرکت بودم بعد از چند دقیقه دما به 100 میرسید (که با ترموستات و شرایط قبلی تجربش نکرده بودم و 100 را ندید ه بودم )و در ترافیکهای معمولی و سرعت بالا دما تا نزدیکی خط وسط پایین میومد و نرمال بود.

خوب به صورت استاندارد برای به دستآوردن حداکثر توان تولیدی این موتور شما حتماً باید از بنزین سوپر با شاخص اکتان 96 به بالا استفاده کنید.

برای پژو 206 باید سایز بزرگ انتخاب شود یا کوچک؟ امکان مرجوع و یا تعویض کالا در صورت وجود هر گونه مغایرت کیفی توسط مشتریان در هر نقطه از کشور وجود دارد.

آشنایی بیشتر با هر قسمت سبب خواهد شد، تا در صورت بروز مشکل هر چه زودتر آن را شناسایی کرده و برای رفع آن هر چه سریعتر اقدام کنیم. دادا مسلما و یقینا اون مدل هایی که سوراخ سورخا هستن همون طور که گفتم واسه کاهش هرچه بیشتر صدا هستن!

همچنین قسمت دوم و سوم نیز وظیفه کاهش دما و صدا را بر عهده دارند. همچنین دریافت مشاوره رایگان درباره قطعات مصرفی و لوازم یدکی خودرو شما نیز توسط تیم مختصص یدک یار امکان پذیر است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن