عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز

وقتی که شما از خودرویی بهره میبرید که دارای باتری، پیشرانههای الکتریکی، ترمزهای احیاکننده و بازیافت انرژی جنب

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

وقتی که شما از خودرویی بهره میبرید که دارای باتری، پیشرانههای الکتریکی، ترمزهای احیاکننده و بازیافت انرژی جنبشی است، گرما و حرارت بزرگترین دشمن این خودروست و تا جای ممکن باید از ایجاد آن جلوگیری کنید؛ ولی برای مثال نمیتوانید از ایجاد حرارت و گرما در اگزوز جلوگیری کنید.

همان طور که می دانیم هر سیستمی که به طور مداوم استفاده شود ممکن است که داغ کند در این جا هم می بحث این است که با استفاده متوالی از ژنراتور اجزای مختلف آن گرم می شوند. از آن جایی که قطعات محرک در قسمت موتور ژنراتور وجود دارد برای همین و برای تضمین عملیات دوام و نرم برای دوره زمانی طولانی نیاز است تا به خوبی روغن کاری شود.

در کار کردن ژنراتورتان بهتر است تا با افراد معتبر مشاوره کنید که تعیین کنند که آیا کار ژنراتورتان نیاز به تایید قدرت های محلی دارد تا تضمین کنند که مطابق با قوانین محلی برای اینکه در مقبل جریمه ها و دیگر خطا ها پشتیبانی شوند.

برای تامین کافی آب و هوای تازه باید که ژنراتور در منطقه ای باز و تهویه دار انجام شود. ژنراتور یک بار وقتی که به ظرفیت کامل عمل کرد می رسد که در این صورت تنظیم کننده ولتاژ به میزان تعادلی برسد و از همین رو هم برای حفظ خروجی در سطح عملیاتی بالا جریان DC کافی را حفظ کند.

در شکل زیر ، چند تصویر از داخل رزوناتورهای مختلف را مشاهده می کنید. برای راحتی هرچه تمام تر شما عزیزان، فروشگاه یدک یار، منبع اگزوز پراید به کل کشور عزیزمان ایران ارسال می گردد. • اگر اندازه سوراخ بزرگتر از ۷٫۵ سانتی متر باشد، احتمالاً لازم خواهد بود تمام قسمت های اگزوز تعویض گردد.

اولین قسمت از اگزوز مینی فولت نام دارد که وظیفه این قسمت هدایت دودهای تولید شده در سیلندر به سمت لوله را دارد، همچنین جنس میفولد از آلومینیوم یا فولاد و چدن تشکیل شده است که در موتورها به دو حالت قرار می گیرند.

موتور ژنراتور توسط روغن ذخیره شده در پمپ است. زیرا که سیستم خنک کنندگی و پمپ آب تازه می توانند که با فشار آب را بعد از هر ۶۰۰ ساعت ریخته و تبادل گر گرمایی هم بعد از هر ۲۴۰۰ ساعت کار ژنراتور می تواند که تمیز شود.

چدن، آهن نرم یا فولاد نوع جنس لوله های اگزوز است که معمولا به موتور با استفاده از متصل کننده های منعطف برای حداقل کردن لرزش و جلوگیری از صدمه به سیستم خروجی ژنراتور این لوله های اگزوز استفاده می شوند.

گاهی اوقات به عنوان خنک کننده برای ژنراتور ها از آب تازه یا خام استفاده می شود اما نوع خنک کردن در واقع فقط محدود به موقعیت های خاصی مثل ژنراتور های کوچک و کاربرد های شهری یا واحد های بسیار بزرگ تا ۲۲۵۰ کیلو وات و بالاتر را است.

اما در زمانی که به ژنراتور باری را اضافه می کنید تا حدود زیادی ولتاژ خروجی به پایین می آید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن